7 תשובות
עד אמצע יולי אם את ניגשת גם למועדי ב'.
יוני גג
חודש שישי משהו כזה
אפשר להסתכל באתר של משרד החינוך לראות את התאריכים של הבגרויות
יוני
אם את לא עושה מועדי ב אז ביוני נגמר
יאללה אחותי רק עוד חודשיים לשרוד את השנה הזאת מאמין בך!
לי נגמר הכול ביוני ותחילת אמצע יולי יש איזה 2 מעןדי ב