8 תשובות
זה נחשב שאתם ידידים אם אתם מתראים הרבה וצוחקים מידי פעם וזה..
אתם מכירים הרבה זמן וכנראה שהייתה ביניכם איזו שהיא אינטרקציה אז זה סבבה
שואל השאלה:
אנחנו לא מתראים
אנחנו לא מתראים
אז אולי זה יהיה קצת מוזר
שואל השאלה:
אבל מידי פעם מדברים והיא מחייכת שאנחנו מדברים
אבל מידי פעם מדברים והיא מחייכת שאנחנו מדברים
אז כן נו זה בסדרר
שואל השאלה:
אז איך אני עושה את זה?
אז איך אני עושה את זה?
אני לא חושבת שאפשר להציע להיות ידידים... תנסה פשוט אם אתם בקשר לראות אם היא גם בקטע ואם כן תציע
בהצלחה!
בהצלחה!
באותו הנושא: