8 תשובות
מה
לא הבנתי את השאלה
כן מלא פעמים וזה מה שנקרא " קנאים" לפעמים אנשים אומרים את זה כדי להוריד מאנשים
כן יופי זה בעיני המתבונן ויש בחורות בעיני שהן לא יפות כלכך ובעיני הרוב הן כן
כן, אבל לא התכוונו לזה
לא