9 תשובות
זו אהבה3>
לא אני, זה בטוח.
לא אני אבל מצות זה טעים תאכלי ת'לב ^
אנונימית
לא אני..
שבוע זה מספיק ויותר מדי.
אנונימית
מצות זה לא טעים
אתם מבינים שעם ישראל אכל את זה בכוח
אנונימי
לא אני
איכס שונאת מצות ובכללי פסח הוא לא החג המועדף עליי בלשון המעטה..
אניי ❤❤
רק עם שוקולד