תשובה אחת
אני חושבת שאם הוא יזם והתקשר אתמול זה בסדר שהיום את תתקשרי.

אם כבר הייתם יחד פעם זה אומר שאתם מכירים וזו לא מערכת יחסים ראשונה שלכם ביחד.

תשתחררי קצת.. אם את רוצה להתקשר אז למה לא?!