6 תשובות
תחבקי למה לא
תזרמי עם הבן אדם
אם הוא ירצה חיבוק תחזירי לו אם לא תחכו לסוף הפגישה
שואל השאלה:
כן אבל אני אףפעם לא ניפגשתי איתו לפני אז זה לא יהיה ממש מוזר?
כן אבל אני אףפעם לא ניפגשתי איתו לפני אז זה לא יהיה ממש מוזר?
אנונימית
תלוי מה הלב שלך מרגיד
למה לא לחבק גם וגם? נשמע מגניב..
*בהנחה והוא מסכים כמובן.
*בהנחה והוא מסכים כמובן.
באותו הנושא: