3 תשובות
תעשי את העבןדה
גם אני. ביקשתי מהמורה לדחות היא נתנה לי איזה 6 שעות מאוחר יותר מכולם
תעשי עכשיו
אני לא עשיתי וההגשה היא עד 23:59 היום םסחסחסח
אני לא עשיתי וההגשה היא עד 23:59 היום םסחסחסח
באותו הנושא: