6 תשובות
לא אכפת לי האמת
לא חושבת על זה
לא אבל אני מפחדת שיהיו לי כתמים
לא
אני שמה קרם הגנה ומגנה על העור שלי כמו שצריך וכמובן שמשתזפת במידה הנכונה ולא יותר מידי זמן..
אני שמה קרם הגנה ומגנה על העור שלי כמו שצריך וכמובן שמשתזפת במידה הנכונה ולא יותר מידי זמן..
לא מפחדת, עושה את זה במידה ומשתמשת בקרם הגנה
שמים קרם הגנה ומשתזפים עד רמה מסויימת
באותו הנושא: