9 תשובות
לא.
לא את בבית מה הבעיה
לא ,אני שמה את של אח שלי הגדול
אנונימית
ממש לא
לא
העיקר שנוח למי אכפת
העיקר שנוח למי אכפת
לא
נעע
אני הולכת ככה ברחוב.. הכל טוב
באותו הנושא: