9 תשובות
לא.
לא את בבית מה הבעיה
לא ,אני שמה את של אח שלי הגדול
אנונימית
ממש לא
לא
העיקר שנוח למי אכפת
לא
אני הולכת ככה ברחוב.. הכל טוב