44 תשובות
אני בהלם, מי שאמר לך את זה פשוט מטומטם בטירוף,
אני אגיד לך למה להפסיק לבכות, מהסיבה הקטנה והיחידה שזה פשוט לא נכון!!
אני אגיד לך למה להפסיק לבכות, מהסיבה הקטנה והיחידה שזה פשוט לא נכון!!
להבין שהוא דביל ושאת מהממת, יופי זה כל כך לא קשור למשקל את הכי יפה כשאת בטוחה בעצמך
את מהממת כמו שאת,הוא סתם קנאי באמת,אל תקשיבי לתגובות כאלו בחיים! שזה אפילו לא יוריד לך את הביטחון ברמת,את מדהימה לא להקשיב לתגובות רעות,תגובות רעות זה רק מקנאים
להבין שאין לך מה לייחס חשיבות לדעות של אנשים. הקראש שלי אמר לי שאם הייתי יותר רזה הוא היה רוצה אותי, לרגע רציתי לבכות ואז הבנתי שמי הוא בכלל ואני מי שאני ואם יש לו בעיה שילך לחפש מי ינענע אותו
אני יודעת שדברים כאלו יכולים לפגוע אבל הבנאדם הזה הוא סתם חי בסרט. זה שאת לא רזה או שמנה או ווטאבר לא אומר שאת. לא יפה, משקל זה בהחלט לא דבר להיות לא בטוחה בו.
הי את מדהימה ואת לא צריכה לשים עליו או על אף אחר שאומר לך את זה שמעת אותי?
את מהממת ויפה ומיוחדת ואל תתני לאנשים כאלה להוריד לך את הביטחון,
את ממש ממש לא צריכה להרזות רק בשביל "להראות יותר יפה" היופי הכי יפה הוא בפנימיות של האדם,אנשים רגילים לזה שבנות חייבות להיות רזות,גבוהות עם סוג עיניים מסויים ועם שיער חלק ואטאבר..ככה זה לצערי היום אבל זה לא אומר כלום.
תהיי מי שאת ותלכי לפי הדרך שלך ואני יכולה להגיד לך שיש גם המון מפורסמות שהן מלאות והן מדגמנות והכל וזה סתם.
אוהבת אותך אחותי ותמיד פה בשבילך ולצידך,תישארי חזקה 3>
את מהממת ויפה ומיוחדת ואל תתני לאנשים כאלה להוריד לך את הביטחון,
את ממש ממש לא צריכה להרזות רק בשביל "להראות יותר יפה" היופי הכי יפה הוא בפנימיות של האדם,אנשים רגילים לזה שבנות חייבות להיות רזות,גבוהות עם סוג עיניים מסויים ועם שיער חלק ואטאבר..ככה זה לצערי היום אבל זה לא אומר כלום.
תהיי מי שאת ותלכי לפי הדרך שלך ואני יכולה להגיד לך שיש גם המון מפורסמות שהן מלאות והן מדגמנות והכל וזה סתם.
אוהבת אותך אחותי ותמיד פה בשבילך ולצידך,תישארי חזקה 3>
היי אני באמת כל כך מבינה אותך, ואני יודעת שזה קשה "לשים זין" על מה שהוא אמר לך ולהעלם. אני באמת מבינה. אבל תחשבי על זה, זה שהוא אמר את זה, מה זה אומר בכלל? זה רצף של צלילים שיצאו לו מהפה, שכל אחד יכול להוציא את הצלילים האלה. הוא לא מיוחד, הוא גם לא צודק. קודם כל, את לא חייבת להיות הכי רזה בעולם, וגם אם כן, זה בסדר. באמת שכל אחד יפה, ואם את לא אוהבת את זה תשני את זה, אבל בשביל עצמך.
תביני שזה בסדר לא להיות הכי רזה בעולם, זה באמת בסדר. אני שוב חוזרת אומרת שזה בסדר גם להיות רזה. אנחנו בני אדם, אין משהו שאמור להיות. אני באמת בטוחה שאת מהממת, תנסי להסתכל על עצמך במראה ולראות את הדברים שאת יותר אוהבת, וגם את הדברים שפחות, ולקבל את זה. כי את עצמך, וזה בסדר.
תביני שזה בסדר לא להיות הכי רזה בעולם, זה באמת בסדר. אני שוב חוזרת אומרת שזה בסדר גם להיות רזה. אנחנו בני אדם, אין משהו שאמור להיות. אני באמת בטוחה שאת מהממת, תנסי להסתכל על עצמך במראה ולראות את הדברים שאת יותר אוהבת, וגם את הדברים שפחות, ולקבל את זה. כי את עצמך, וזה בסדר.
תתעלמי מהם הם סתם סתומי ם ואם תמשיכי להקשיב לכל דפו ק שני שאומר לך משהו אז לא ילך לך טוב בחיים לא תתקדמי
את כן יפה גם אם תהיי 100 קילו את תהיי יפה כי משקל הוא לא משפיע על היופי ומי שאמר את זה עיוור/מטומטם/זבל/נולד בטעות/מפגר (נראה לי שהכל)
ומוזר שכתבתי את זה בזמן שאני בדיוק באותה בעיה כמו שלך...
ומוזר שכתבתי את זה בזמן שאני בדיוק באותה בעיה כמו שלך...
תשימי טריגר בשאלה שמתייחס לתמונה-
אנונימית
איזה מניאק אל תתייחסי גם לי יש איזה ילד מפגר שכל הזמן אומר לי שאני שמנה ומכוערת וזה ממש לא נכון סתם ילדי צומי
אל תנסי להוכיח כלום לאף אחד אני בטוחה שאת מהממת תתעלמי אל תגידי לו כלום ילד מפגר כזה לא שווה את זה תתעלמי ותמשיכי בדרכך
אל תנסי להוכיח כלום לאף אחד אני בטוחה שאת מהממת תתעלמי אל תגידי לו כלום ילד מפגר כזה לא שווה את זה תתעלמי ותמשיכי בדרכך
אנונימית
שימי ז*ן וואטדפאק אף אחד בחיים לא יכול להעיר לך על המבנה גוף שלך, תביני שהיופי שלך לא תלוי במשקל, תסתכלי על הפנים שלך, זה מה שחשוב.
אנונימית
להפסיק לקחת לתשומת ליבך דעה של כל טמבל שמנסה לפגוע ברגשות שלך
לטובתך עדיף שתלמדי לסנן ולקחת לתשומת ליבך ביקורות רק מאנשים שאוהבים אותך ורוצים בטובתך ולא כאלה שמחפשים להוריד אותך
לטובתך עדיף שתלמדי לסנן ולקחת לתשומת ליבך ביקורות רק מאנשים שאוהבים אותך ורוצים בטובתך ולא כאלה שמחפשים להוריד אותך
לשים עליו פס ולא להתייחס אליו או בכללי לכל מי שאומר דברים כאלה, הם בעצמם חסרי ביטחון וחבל שזה נופל על אחרים
אם מישהו דפוק כל כך כדי לחשוב שיופי נקבע על ידי רזון את ממש לא צריכה להקשיב לו
יש אנשים שלא מצליחים להשיג הנאה בחיים אנשים כאלה שואבים את ההנאה שלהם מאחרים בכך שהם מעליבים אותם בשביל הרגשת העליונות של עצמם. כדי לא לספק לו את ההנאה הזאת תתעלמי ממנו ותראי לו שזה לא משפיע עלייך אני בטוחה שאת מהממת ושהוא סתם משועמם.
אפס, מה הוא מבין
לא שווה ת'יחס ואת הבכי. מילא עוד היה נורמלי... אז היית מתייחסת. אבל הוא לא.
אז נשמה שכחי ממנו.
אז נשמה שכחי ממנו.
הוא חסר ביטחו ומנסה להקטין אותך כדי להראות גדול יותר. תמיד מעירים לי שאני קצת שעירה מגיל קטן אבל מה לעשות שאני כורדית ופשוט פעם עניתי למישהו ככה- אני מבינה שאתה חסר ביטחון אז אתה מנסה להקטין אותי כדי לצאת גבר אבל לא עובד לך. פשוט תהיני שהוא חסר ביטחון ושאת מהממת. לאב יו❤
היופי זה לא באמת משנה.... לי מלא אומרים שאני יפה (לא בקטע של להשויץ) אני מדגמנת בחנות של מישהי באזור שלנו וכזה. אני בדיכאון כבר שבועיים וךשוט התחלתי להבין שיופי זה לא הכל בחיים ושזה תא יגרום לי לחייך אם אני אדע שאני יפה. אני חושבת שתשארי כמו שאת את לא צריכה להשתנות במראה כדי לראות שאוהבים אותך מי שבאמת אוהב אותך זה מי שלא יראה את היופי אלה את הפנימיות שלך. אל תתני לילד הזה להצליח במה שהוא ניסה ( להוריד לך את הביטחון)
להבין שאת יפה כמו שאת ושלא צריך להתייחס למה שכל ילד אומר, תאהבי את עצמך ויאהבו אותך
אני חושבת שחלק משמעותי מהלמידה שלך היא להבין מי באמת חשוב ומי באמת לא חשוב, יש אנשים שחושבים משום מה שהם יכולים להעיר לך, לבקר אותך ולהשפיל אותך, אם בגלל שהם עצמם הושפלו ע"י אחרים ומחפשים להעביר את זה הלאה כדי להיפטר מהצער, ואם בגלל שהם מתבלבלים וחושבים שהם טובים ממך. לאנשים כאלו יש לי תשובות מחץ, שתכליתן להחזיר לשלוח את מה שלא באמת שייך לי. למשל: "יסלח לי אדוני, אנחנו מכירים?! - למה אתה חושב שמה שאתה אומר משנה לי בעצם, מי אתה?!" - או למשל: "אני רואה שספגת כל כך הרבה ביקורת בבית שאתה חושב שזה בסדר להעביר אותה אלי, חמוד אתה. התבלבלת! אל תעיר לי כי אתה חסר משמעות, יש מבינה?!". ההערות הברורות האלו, תכליתן אינה להעליב או משהו - אלא להדוף ביקורת של אנשים חסרי משמעות בעולם שלך. החזירי לשולח מה שלא מתאים לך לקבל. את יפיפיה ומהממת כמו שאת. ואל תתני לאף אחד להוריד לך! תרימי לעצמך! כל הזמן ותציבי גבולות למי שעובר אותם!
אבל אני שמנה יפה
קודם כל לשים עליו זי*
תתחילי בזה שאת שווה ואת יפה בול כמו שאת .
אם יש משהו שמפריע לך ואת רוצה לשנות אותו והוא אפשרי אז לכי על זה ,אבל לא בגלל שאחרים אמרו לך.רק אם הוא מפריע לך אישית.
תאהבי את עצמך את יצירה של אלוקים
תתחילי בזה שאת שווה ואת יפה בול כמו שאת .
אם יש משהו שמפריע לך ואת רוצה לשנות אותו והוא אפשרי אז לכי על זה ,אבל לא בגלל שאחרים אמרו לך.רק אם הוא מפריע לך אישית.
תאהבי את עצמך את יצירה של אלוקים
אני בהלם שאנשים אומרים דברים כאלה
יופי לא קשור למשקל,את מהממת כמו שאת !
יופי לא קשור למשקל,את מהממת כמו שאת !
ראיתי רזות שנראות כמו הצרות שלי
ומצד שני ראיתי שמנמנות פשוט מושלמות עם חיוך מדהים ובאמת אופי מושלם
אז הגבר שאמר לך את זה הוא בעצם סמרטוט
המשקל לא משנה
האיפור לא משנה
ביטחון משנה
לבוש משנה
חיוך משנה
ומצד שני ראיתי שמנמנות פשוט מושלמות עם חיוך מדהים ובאמת אופי מושלם
אז הגבר שאמר לך את זה הוא בעצם סמרטוט
המשקל לא משנה
האיפור לא משנה
ביטחון משנה
לבוש משנה
חיוך משנה
התמונה ממש יפה
תשמעי גם אני הייתי (ועדיין אבל לא נגלה) ילד שמן ותמיד ירדו עלי והייתי דחוי איך שאני סיימתי את זה לא היה בטוב אבל הבנתי משהו שאין לי מה להקשיב לאנשים שבאים סתם להציק לי עשיתי את זה בדרך מחורבנת ואם את רוצה את יכולה לבוא לפרטי אבל בסופו של יום ךמה את שמה על אנשים אחרים את זאת את ואת אלופה ואת לא צריכה דעות של ילדי קקה כי למה מי הם בכלל ורק שתדעי שיש זמר שאשכרה הקדיש לזה שיר תשמעי את השיר שווארמה של רביד פלוטניק וזהו נשמה אם את רוצה עוד משהו מוזמנת לפרטי בשמחה
אני בשוק זה דוחה , אל תחשבי על זה תסתכלי במראה ותגידי לעצמך שהדעה שלו לא מענינת אותך בשום צורה אפשרים ותגידי אני יפה אני מהמת אני מדהימה וכולן היו רוצות להיות כמוני אל תקשיבי לדעה של אנשים משועממים וחסרי שכל
שמעתי שדקירות קטנות(בכפות הידיים) עם קיסם עוזר לזה
זה לפחות מה שאנחנו עשינו במלחמה הקשה
כיף לך.
שכחת לכתוב מטומטם אחרי ה"מישהו"
אני מקווה שהתמונה לא קשורה
איך אני אגיד לך איך להפסיק לבכות? מה אני יודע על מה שעברת? מי אני בכלל
אני יכול להגיד לך שיש הרבה אנשים מלאים שהם מאוד יפים בעיני, ושאני שומע הרבה דברים מגעילים ונוראיים נאמרים כלפי אנשים מלאים. אני ממש מצטער שזה מה שאת עוברת ואני מקווה שתמצאי חוזק וביטחון. אני חושב שאולי לדבר עם מישהי או מישהו שמבין יכול לתת חוזק שאני לא אדע לתת לך.
ברור אני גם חושב שאני יפה ומי שלא מתאים לו זה בסדר זה עניין של טעם אבל יש פה עניין הרבה יותר עמוק מזה הרבה מתייחסת בצורה מזלזלת לאנשים מלאים
אני יכול להגיד לך שיש הרבה אנשים מלאים שהם מאוד יפים בעיני, ושאני שומע הרבה דברים מגעילים ונוראיים נאמרים כלפי אנשים מלאים. אני ממש מצטער שזה מה שאת עוברת ואני מקווה שתמצאי חוזק וביטחון. אני חושב שאולי לדבר עם מישהי או מישהו שמבין יכול לתת חוזק שאני לא אדע לתת לך.
ברור אני גם חושב שאני יפה ומי שלא מתאים לו זה בסדר זה עניין של טעם אבל יש פה עניין הרבה יותר עמוק מזה הרבה מתייחסת בצורה מזלזלת לאנשים מלאים
אחותי שיקפוץ לך להיות רזה לא אומר שאת פאקינג לא יפה מה לעזאזל אני בתור אחת שתדפוק שווארמה הבטן שלה תתנפח ואני אהפוך לבלון אני לא יהיה פתאום לא יפה זה לא עובד ככה יש בנות פשוט מהממות בצורה בלתי נתפסת ויש להן קצת שומן אז מה קרה מי מת בקטנה אם ממש לא אוהבים את זה אפשר לעשות ספורט ולרדת במשקל
היופי האמיתי זה הביטחון העצמי שלך את לא צריכה להיות דוגמנית בשביל להיות סקסית
להבין שהוא מזה חיי בסרט
לא רק מי שרזה יפה גם מלאות יפות כולן יפות אל תתייחסי באמת הוא לא שווה את הדמעות שלך אל תקחי ללב מי הוא שיגיד לך את זה גם לי אומרים שאני לא יה ואני מתעלמת לא אכפת לי כי הדעה שלהם לא חשובה לי
אם את רוצה לדבר איתי בפרטי באהבה3>
לא רק מי שרזה יפה גם מלאות יפות כולן יפות אל תתייחסי באמת הוא לא שווה את הדמעות שלך אל תקחי ללב מי הוא שיגיד לך את זה גם לי אומרים שאני לא יה ואני מתעלמת לא אכפת לי כי הדעה שלהם לא חשובה לי
אם את רוצה לדבר איתי בפרטי באהבה3>
אני ממש מזדהה עם הצער שלך אבל תהיי חזקה כי אני איתך
את מהממת
ולאדון הזה כדאי לחשוב פעם הבאה שהוא אומר דברים כאלו
יש מלא בנות שהמילים האלו פגעו בהם
וגרמו להם להפרעות אכילה
אז זה לגמרי למצפונו.
ושוב פעם תאהבי את עצמך לפני הכל.
זה הכי חשוב !!! תחשבי באופן חיובי
תמיד יש רגעי נפילה החוכמה היא לצאת מזה ולא לוותר
כי את מהממת !!!
את נפלאה !
ואני בטוחה שאת יפה ומושלמת כמו שאת!❤
ולאדון הזה כדאי לחשוב פעם הבאה שהוא אומר דברים כאלו
יש מלא בנות שהמילים האלו פגעו בהם
וגרמו להם להפרעות אכילה
אז זה לגמרי למצפונו.
ושוב פעם תאהבי את עצמך לפני הכל.
זה הכי חשוב !!! תחשבי באופן חיובי
תמיד יש רגעי נפילה החוכמה היא לצאת מזה ולא לוותר
כי את מהממת !!!
את נפלאה !
ואני בטוחה שאת יפה ומושלמת כמו שאת!❤
נשים רזות עם חזה קטן עד שטוח זה טעם של אנשים אכותים בדרך כלל אירופאים ונשים מלאות עם חזה שופע וגוף גוף ולא מקל סנוקר שעבר שיוף זה הטעם של העממים בשפה יותר עדינה ולא מכלליה
פשוט תתחילי להתאמן ולהרזות אם זה מפריע לך.
בסופו של דבר זה כן משהו שאת יכולה לשנות אין מה לקחת ללב.
זה גם יעשה אותך יותר בריאה
בסופו של דבר זה כן משהו שאת יכולה לשנות אין מה לקחת ללב.
זה גם יעשה אותך יותר בריאה
שמעי אנשים ששופטים אותך בגלל המראה שלך או משקל שלך שילכו מה זה להי....ן
את לא צריכה לבכות בגללם
הם לא התקדמו לשום מקום בחייהם
ויהיו 95% מהזמן לבד
את לא צריכה לבכות בגללם
הם לא התקדמו לשום מקום בחייהם
ויהיו 95% מהזמן לבד
מי אמר שהוא טוב יותר ממך?