4 תשובות
שואל השאלה:
יש להם עומס בלשכה בגלל החג זה מה שמלחיץ שלא יתנו לי להכנס
זה שעות המתנה אבל אם אין לך ברירה תעשי את זה
שואל השאלה:
יכניסו אותי??
לכי בלי תור