4 תשובות
שואל השאלה:
יש להם עומס בלשכה בגלל החג זה מה שמלחיץ שלא יתנו לי להכנס
יש להם עומס בלשכה בגלל החג זה מה שמלחיץ שלא יתנו לי להכנס
זה שעות המתנה אבל אם אין לך ברירה תעשי את זה
שואל השאלה:
יכניסו אותי??
יכניסו אותי??
לכי בלי תור
באותו הנושא: