6 תשובות
לרוב קשה להיות לבד..
כי אף אחד לא יודע שאתה לבד?
למה לבד איפה האדמור
לא טוב היות האדם לבדו..
כי אתה בן אדם?
איך העובדה שאתה חרדי משנה משהו?
איך העובדה שאתה חרדי משנה משהו?
שואל השאלה:
לא קשור אוהב אותך יאח שלי היקר
לא קשור אוהב אותך יאח שלי היקר
באותו הנושא: