8 תשובות
לא יודעים
תתייעץ עם רופא
אולי יש לל וירוס או חיידק. תלך לרופא
אמאלה גם לי . מה זה לעזאזל
הייתה לך קורונה ??
אנונימית
שואל השאלה:
כן יש מצב זה קשור?
כן כן גם לי . החלמתי לפני שבוע בערך.
במחלה עצמה שלא הרגשתי טוב דווקא היה לי תיאבון ואכלתי והכל היה טוב.
אני עכשיו שבוע אחרי .... וממש קשה לע לאכול, אין תיאבון, משהו מוזר. אני מרגישה רעב. אני מתחילה לאכול בתיאבון ואז באלי להקיא הכל.
אנונימית
גם כל דבר עם ריח חזק, מגעיל אותי עושה לי בחילה למות.
אנונימית
ולא הייתי ככה לפני. זה מזה מתסכל אותי
אנונימית
גם אני זה היה לי לאיזה שבוע אבל הבנתי שזה בגלל הלחץ בלימודים כי היו לי מלא מתכונות ולא יכולתי לאכול, אבל עכשיו זה הפסיק כבר