2 תשובות
לא יכולים לעשות לך כלום אם לא חתמת על טופס 101
לא את סתם לחוצה
את לא חייבת להם שום דבר ולא חתמת איתם על שום חוזה ושום דבר
וזה טוב שלא הגעת בסוף ממה שאת מספרת זה נשצע מקום מאוד רעיל
את לא חייבת להם שום דבר ולא חתמת איתם על שום חוזה ושום דבר
וזה טוב שלא הגעת בסוף ממה שאת מספרת זה נשצע מקום מאוד רעיל
אנונימית
באותו הנושא: