7 תשובות
די דומה למה שאנחנו לומדים, גרפים, לוגית וכו'
הרבה יותר קל. מערכת החינוך האמריקאית מבוססת על חינוך של "מתמטיקה חדשה", שזו תנועה שדגלה במתמטיקה פוסט-מודרנית כזו שכל אחד פותר בדרך שלו. מובן מאליו שהשיטה הזו נכשלה לחלוטין ויצאו תלמידים שלא ידעו פעולות בסיסיות כמו גזירה ואינטגרציה, השיטה אמנם נזנחה אבל החותם שלה נשאר על מערך החינוך המתמטי בארה"ב (אפשר לומר שהחינוך המתמטי הנוכחי באמריקה הוא ניסיון למנוע מהתלמידים ליפול לגמרי בתחום). בישראל, למזלנו, זה לא קרה.
שואל השאלה:
^ הם לומדים נגיד ברמה שלנו טריגו במרחב ובמישור?
או אינטגרלים?
אנונימית
^החומר ברמת העיקרון די זהה (יש כמה שינויים, אבל מינוריים). ההבדל הוא באופן הלימוד, אם, לצורך העניין, אצלנו לומדים טריגו במרחב כפעולות על מבנה גאומטרי מופשט, מרחב טהור, אז שם השאלה תהיה נגיד על בניין שצריך לחשב את זוויותיו ופחות יהיה דגש על הדרך.
שואל השאלה:
אהה הבנתי אז פה סתם מז**נים לנו את השכל
אנונימית
דווקא פה המצב נחשב יותר טוב מבחינת הלימוד מתמטיקה (למרות שאנחנו באמת גם בחרא של מקום).
שואל השאלה:
נכון שאצלנו רמה גבוה יותר אבל לא יודעים לתפעל פה את הבגרויות דופקים את כל הבגרויות לכיתה יא כשאפשר להתחיל עם הקלות יחסית בי
אנונימית