6 תשובות
גם אני (:
אני חושבת שבשלב הזה כולנו
כן
לא רק אתה
גם אני מפחדת
אני לא עייפה כרגע אבל מסתמן שאני ארדם די בקלות מאחר ואני מבינה שהסבירות שהמחבל יגיע אליי היא אפסית/לא קיימת
באותו הנושא: