6 תשובות
גם אני (:
אני חושבת שבשלב הזה כולנו
לא רק אתה
גם אני מפחדת
אני לא עייפה כרגע אבל מסתמן שאני ארדם די בקלות מאחר ואני מבינה שהסבירות שהמחבל יגיע אליי היא אפסית/לא קיימת