7 תשובות
שיעשו מה שבא להם מה זה משנה
קול
כי זה כזה.
אבל כח אחד והטעם שחו
איפפ מעליב קצת אני אישית עושה את זה לקישוט החדר לאווירה שמחה
מה דעתך שכל אחד יעשה מה שהוא אוהב בלי להתעסק להם בעניינים?
יש לי על הדלת של מלאני מרטינז ורן דנקר
אני לא אוהבת שזה תלוי על הקיר אבל על הדלת זה זורם
לי יש, ככה החדר הרבה פחות ריק הרבה יותר משקף את החיים שלי ומה שאני אוהבת וחוץ מזה אני יותר אוהבת את החדר שלי, אני עושה את זה לפי מה שאני אוהבת זה יפה בעייני וזה גורם לחדר להרגיש יותר "בייתי"
כל אחד ודעתו, גם אם את אוהבת קירות בלי כלום זה מבורך