10 תשובות
בסדר נראה לי
חוששת מאוד
עברתי עם האוטובוס אתמול בדרך הביתה מהעבודה בתחנה שנמצאת יחסית קרוב לרחוב דיזנגוף ומזל שהמחבלים לא ברחו לכיוון שלנו
עברתי עם האוטובוס אתמול בדרך הביתה מהעבודה בתחנה שנמצאת יחסית קרוב לרחוב דיזנגוף ומזל שהמחבלים לא ברחו לכיוון שלנו
זעזוע , פחד ןבעיקר כעס על הממשלה ההזויה הזאת.על חוסר הביטחון שיש..
לא יודעמה איתכם זה הפסיק להפתיע אותי
אנונימי
פחד עצב זיעזוע
רגיל.
זו לא פעם ראשונה וגם לא אחרונה.
זו לא פעם ראשונה וגם לא אחרונה.
ממשלה מפגרת לא קיימת אפילו האכזבה כי לא ציפתי למשהו אחר..
מםחיד אבל צריך להבין שאסור לנו לפחד לא ניתן למחבלים האלה את התענוג
הכל זה מלעמלה מה שצריך לקרות קורה
הכל זה מלעמלה מה שצריך לקרות קורה
רע ופחד
עצב, באסה, דיכאון, מצב לא כיף
באותו הנושא: