4 תשובות
אני שחקן סוני, לא זוכר את המקשים בעל פה. אבל אם את על classic, אז a - מסירה
b - בעיטה
y - שליחה
x - הרמה.
ספרינט - בטריגר הימני
להושיט רגל כדי לחטוף - b
גלישה לתאקל - x
b - בעיטה
y - שליחה
x - הרמה.
ספרינט - בטריגר הימני
להושיט רגל כדי לחטוף - b
גלישה לתאקל - x
תלוי איך את מכוונת את זה
אני שיחקתי דרך הסוני ויש כמה מצבים שמשנים את המקשים לפי מה שנוח לך
אני שיחקתי דרך הסוני ויש כמה מצבים שמשנים את המקשים לפי מה שנוח לך
שואל השאלה:
מה אומרים המקשים 0-0
מה אומרים המקשים 0-0
מה הכוונה איך משחקים?
באותו הנושא: