4 תשובות
אני שחקן סוני, לא זוכר את המקשים בעל פה. אבל אם את על classic, אז a - מסירה
b - בעיטה
y - שליחה
x - הרמה.
ספרינט - בטריגר הימני
להושיט רגל כדי לחטוף - b
גלישה לתאקל - x
תלוי איך את מכוונת את זה
אני שיחקתי דרך הסוני ויש כמה מצבים שמשנים את המקשים לפי מה שנוח לך
שואל השאלה:
מה אומרים המקשים 0-0
מה הכוונה איך משחקים?