4 תשובות
בתחנות המרכזיות יש מעיין עמדות כאלה של אגד (ירוקות, מסך מגע) שמפוזרות.
מכניסים שם מספר ת.ז ומספר הזמנה וזה מדפיס לך את הכרטיס.
להביא את הכרטיס לנהג וכו' זה כבר ברור מה הלאה.
מכניסים שם מספר ת.ז ומספר הזמנה וזה מדפיס לך את הכרטיס.
להביא את הכרטיס לנהג וכו' זה כבר ברור מה הלאה.
אנונימי
צריך לאסוף אותו.
אתה בעצם הזמנת מקום על האוטובוס.
אתה בעצם הזמנת מקום על האוטובוס.
יש אפשרות באתר של "אגד קווי אילת" לסמן תחנת עלייה. אם מסמנים תחנת ביניים אז בדרך כלל מה שקורה זה שהנהג מקבל את הכרטיס שלך ונותן לך אותו בנסיעה.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל עם אני עולה מהתחנה השניה של הנסיעה של האוטובוס ואני לא עולה מהמרכזית מה אני צריך לעשות?
אבל עם אני עולה מהתחנה השניה של הנסיעה של האוטובוס ואני לא עולה מהמרכזית מה אני צריך לעשות?
אנונימי
באותו הנושא: