22 תשובות
לא
לא
לא מה קשור
לא מה הקשר
שואל השאלה:
כי אני מרגישה שאכלתי המון ויש לי ילדה בכיתה גם ככה והיא אנורקסית
כי אני מרגישה שאכלתי המון ויש לי ילדה בכיתה גם ככה והיא אנורקסית
אנונימית
לא.
הפרעות אכילה זה לא זה.
הפרעות אכילה זה לא זה.
אין קשר בכלל מה
שואל השאלה:
אז למה היא אומרת שיש לה אם אין לה
ולמה מינוסים אני באמת לא יודעת..
אז למה היא אומרת שיש לה אם אין לה
ולמה מינוסים אני באמת לא יודעת..
אנונימית
תרשמי אנורקסיה בגוגל ותביני
שתיכן לא מבינות מה זה הפרעת אכילה, בואו נסכם את זה ככה וזהו
שואל השאלה:
אני יודעת מה זה אבל היא אומרת שיש לה ושאלתי איך זה מתבטא היא אמרה שהיא מרגישה שהיא אוכלת מלא והיא בעצם לא (והיא מאובחנת)
אני יודעת מה זה אבל היא אומרת שיש לה ושאלתי איך זה מתבטא היא אמרה שהיא מרגישה שהיא אוכלת מלא והיא בעצם לא (והיא מאובחנת)
אנונימית
בסדר אבל היא בטח מרגישה ככה כי היא מרגישה שמנה. להרגיש שאתה אוכל מלא בלי קשר זה לא קשור להפרעת אכילה
לא נראה לי שאת יודעת מה זה
שואל השאלה:
אני יודעת מה זה כי לאחותי הגדולה יש והיא עכשיו גם באשפוז
אני יודעת מה זה כי לאחותי הגדולה יש והיא עכשיו גם באשפוז
אנונימית
שואל השאלה:
ואני מפחדת שיהיה לי גם
ואני מפחדת שיהיה לי גם
אנונימית
אחותי את לא מאובחנת ואין לך מושג בשיט מה זה אומר. יאללה חלאס... את זה רק אדם מומחה יכול לאבחן
שואל השאלה:
לא ביקשתי לאבחן אני רק פוחדת להיות כמו אחותי ואם הייתם אומרים שזה יכול להיות שיש לי הייתי מספרת להורים זה הכל
לא ביקשתי לאבחן אני רק פוחדת להיות כמו אחותי ואם הייתם אומרים שזה יכול להיות שיש לי הייתי מספרת להורים זה הכל
אנונימית
תקשיבי הכל יכול להיות
כולם אומרים לך פה לא כי המון אנשים מאבחנים את עצמם לפי קרטריונים ספיציפיים שלא אמורים לעמוד לבד כשעושים אבחון כלומר צריך יותר מסימפטום אחד ואנשים שלא מעורים ולא למדו המון פעמים תופסים את ההגדרות בצורה הלא נכונה או פשוט לגמרי לא מבינים במה מדובר כמו עם פיצול אישיות ואז מאבחנים את עצמם עם דברים שאין להם
אנחנו לא יכולים להגיד לך אם יש לך הפרעת אכילה יש פה הרבה אנשים שאומרים לא כי הם לא רוצים שתחשבי שיש לך בעיה שאין לך שכמו שאמרתי המון בני נוער עושים את זה ברמה שזה הפך לטרנד אבל לדעתי, אם כבר את חושבת שיש לך הפרעה כלשהי עדיף שתלכי לבדוק אותה מאשר לשכנע את עצמך שהכל בסדר או להתחיל לאכול סרטים ולאבחן את עצמך לבד באופן בלתי מקצועי
אני חושבת שכדאי לך ללכת לאמא או אבא ולהגיד להם איך את מרגישה כדי שתוכלו להתמודד עם זה ושוב אנחנו לא יכולים להגיד לך אם יש לך הפרעה או לא וסביר שגם ההורים שלך לא אלא אם כן היא בשיא ההתפרצות ולכן אני חושבת שבהתחשב בנסיבות העבר הם לא יקחו סיכון ואתם כנראה תלכו לאבחון ותקבלי את התשובה שלך מאיש מקצוע שיוכל לעזור לך לגדוע את הבעיה ההזאת לפני שהיא נהיית מורכבת יותר
בהצלחה אהובה 3>
כולם אומרים לך פה לא כי המון אנשים מאבחנים את עצמם לפי קרטריונים ספיציפיים שלא אמורים לעמוד לבד כשעושים אבחון כלומר צריך יותר מסימפטום אחד ואנשים שלא מעורים ולא למדו המון פעמים תופסים את ההגדרות בצורה הלא נכונה או פשוט לגמרי לא מבינים במה מדובר כמו עם פיצול אישיות ואז מאבחנים את עצמם עם דברים שאין להם
אנחנו לא יכולים להגיד לך אם יש לך הפרעת אכילה יש פה הרבה אנשים שאומרים לא כי הם לא רוצים שתחשבי שיש לך בעיה שאין לך שכמו שאמרתי המון בני נוער עושים את זה ברמה שזה הפך לטרנד אבל לדעתי, אם כבר את חושבת שיש לך הפרעה כלשהי עדיף שתלכי לבדוק אותה מאשר לשכנע את עצמך שהכל בסדר או להתחיל לאכול סרטים ולאבחן את עצמך לבד באופן בלתי מקצועי
אני חושבת שכדאי לך ללכת לאמא או אבא ולהגיד להם איך את מרגישה כדי שתוכלו להתמודד עם זה ושוב אנחנו לא יכולים להגיד לך אם יש לך הפרעה או לא וסביר שגם ההורים שלך לא אלא אם כן היא בשיא ההתפרצות ולכן אני חושבת שבהתחשב בנסיבות העבר הם לא יקחו סיכון ואתם כנראה תלכו לאבחון ותקבלי את התשובה שלך מאיש מקצוע שיוכל לעזור לך לגדוע את הבעיה ההזאת לפני שהיא נהיית מורכבת יותר
בהצלחה אהובה 3>
אנונימית
מה יש לכם,קצת רגישות...
קודם כל רק אגיד שלאכול קצת ולהרגיש שאכלת הגבה יכול להיות ביטוי להפרעת אכילה,יש מגוון הפרעות אכילה וזה לא מתבטא רק בדבר אחד שאתם מכירים.
אני מדברת פה על מה שכתבתם ולא על המקרה שלך שואלת השאלה.
לשאלתך,אני מצטערת לשמוע על המצב של אחותך,ובאופן כללי נשמע שהסביבה שלך קצת מורכבת ואת קוחטת את זה מסביבך וזה מקשה עלייך..אני מאחלת בריאות לחברתך בכיתה ולאחותך!
חשוב שתדעי שזה לא משהו שעובר וזה בעיקר משהו אינדיבידואלי שלך מול האוכל..
אם את מרגישה חששות ופחדים מזה חשוב שתפני לגורם מבוגר ותלכי לטפל בזה!
אף אחד כאן לא יכול להגיד לך מה מצבך כי זה משהו שרק יומחה יכול לאבחן.
עוד משהו,כמו שאמרתי יש הרבה סוגי הפרעות אכילה ..זה לא רק קשור לגוף ולמשקל,וזו הפרעה נפשית.
אם את מרגישה כל אי נוחות סביב אוכל חשוב שתפני לעזרה,גם אם אין לך הפרעות אכילה,כי אין סיבה שתסבלי בגלל זה.
ודבר אחרון,תנסי להרחיק מעצמך ביטויים כמו הרבה וקצת ויותר להתרכז בשבעה ומרוצה מהאוכל
כנל לאוכל טוב או אוכל רע,או אכילה טובה ורכילה רעה..אל תשתמשי בביטויים האלה
אין דבר כזה,הכל בסדר לאכול..
אוכל זה אנרגיה לגוף !
קודם כל רק אגיד שלאכול קצת ולהרגיש שאכלת הגבה יכול להיות ביטוי להפרעת אכילה,יש מגוון הפרעות אכילה וזה לא מתבטא רק בדבר אחד שאתם מכירים.
אני מדברת פה על מה שכתבתם ולא על המקרה שלך שואלת השאלה.
לשאלתך,אני מצטערת לשמוע על המצב של אחותך,ובאופן כללי נשמע שהסביבה שלך קצת מורכבת ואת קוחטת את זה מסביבך וזה מקשה עלייך..אני מאחלת בריאות לחברתך בכיתה ולאחותך!
חשוב שתדעי שזה לא משהו שעובר וזה בעיקר משהו אינדיבידואלי שלך מול האוכל..
אם את מרגישה חששות ופחדים מזה חשוב שתפני לגורם מבוגר ותלכי לטפל בזה!
אף אחד כאן לא יכול להגיד לך מה מצבך כי זה משהו שרק יומחה יכול לאבחן.
עוד משהו,כמו שאמרתי יש הרבה סוגי הפרעות אכילה ..זה לא רק קשור לגוף ולמשקל,וזו הפרעה נפשית.
אם את מרגישה כל אי נוחות סביב אוכל חשוב שתפני לעזרה,גם אם אין לך הפרעות אכילה,כי אין סיבה שתסבלי בגלל זה.
ודבר אחרון,תנסי להרחיק מעצמך ביטויים כמו הרבה וקצת ויותר להתרכז בשבעה ומרוצה מהאוכל
כנל לאוכל טוב או אוכל רע,או אכילה טובה ורכילה רעה..אל תשתמשי בביטויים האלה
אין דבר כזה,הכל בסדר לאכול..
אוכל זה אנרגיה לגוף !
ראיתי את מה שרשמת בתגובה האחרונה ואני ממש שמחה שאת פתוחה להצעה לשתף את ההורים
כמו שאמרתי אם יש לך כל חשש בהחלט תעשי את זה.
ותזכרי,אפשר ורצוי ומבורך לטפל ולדבר על כל דבר שמפריע לך
את לא חייבת לחכות שזה יהפוך חס וחלילה למשהו קיצוני
מגיע לך להיות שמחה ומאושרת בכל מצב❤
כמו שאמרתי אם יש לך כל חשש בהחלט תעשי את זה.
ותזכרי,אפשר ורצוי ומבורך לטפל ולדבר על כל דבר שמפריע לך
את לא חייבת לחכות שזה יהפוך חס וחלילה למשהו קיצוני
מגיע לך להיות שמחה ומאושרת בכל מצב❤
לא מה קשר
באותו הנושא: