7 תשובות
לא לצערי חבל שככה זה עובד
לא, תודה לאל.
לצערנו לא
לא. הזוי גם שכל כך הרבה אנשים כאן בעד חוק נגד התעללות בבעלי חיים ושיהיו זכויות לבעלי חיים - אבל רק כאשר זה נוגע לכלב. ביום שיהיה לכל בעלי החיים זכויות, גם אם הם גורמים להנאה לבני האדם, אז יעלו בן אדם שמתעלל בכלב למשפט.
אנונימי
לא,עצוב בעיניי
לא וזה חוצפה
אם בנאדם יבעט בבן אדם אחר יעלו אותו למשפט?