8 תשובות
תלתלתים זה מושלם
החלקה זה מכוער
החלקה זה מכוער
^ממש לא
אין דבר כזה "החלקה זה מכוער"
החלקה זה מכוער למי שלא מתאים לו, ויפה למי שכן
אין דבר כזה "החלקה זה מכוער"
החלקה זה מכוער למי שלא מתאים לו, ויפה למי שכן
אנונימית
ברור
אם את מרגישה יותר טוב עם עצמך עם חלק
לכי על זה
אם את מרגישה יותר טוב עם עצמך עם חלק
לכי על זה
אם את שלמה עם זה במאה אחוז
ולא חושבת שיש סיכוי שאי פעם תתחרטי ותרצי תלתלים בחזרה
אז כן
אבל עם כל ספק הכי קטן שיכולה להיות חרטה עדיף לדחות את ההחלטה הזאת עד שאת שלמה איתה במאה אחוז
ולא חושבת שיש סיכוי שאי פעם תתחרטי ותרצי תלתלים בחזרה
אז כן
אבל עם כל ספק הכי קטן שיכולה להיות חרטה עדיף לדחות את ההחלטה הזאת עד שאת שלמה איתה במאה אחוז
^ אל תלחיצי אותה סתם
אני עשיתי מכיתה ט והכל בסדר אני שלמה ב100 אחוז עם השיער שלי
מה שנכון זה שזה תלוי כמובן בסוג השיער וכל זה, זה כן. אני עם החלקה אורגנית
אם את פוחדת ממש על השיער שלך תעשי קראטין שזה כל 4 חודשים מחדשים
אני עשיתי מכיתה ט והכל בסדר אני שלמה ב100 אחוז עם השיער שלי
מה שנכון זה שזה תלוי כמובן בסוג השיער וכל זה, זה כן. אני עם החלקה אורגנית
אם את פוחדת ממש על השיער שלך תעשי קראטין שזה כל 4 חודשים מחדשים
אנונימית
^ את כן יודעת מה איתה כי היא כתבה
אנונימית
לא יודעת מה איתך אני עשיתי
בתור מתולתלת לשעבר, תוך חודש צצים לי שורשים וגם כשאני עם החלקה אני חיה על פן.
את תתחילי להסתכל על כל פיפס קטן בשיער שלך, ולא נדבר על כמה שזה הורס את השיער שלנו.
כמובן שאצל כל אחת זה אחרת, לכל אחת יש סוג שיער שונה וכל זה.
אני עושה החלקות מכיתה ו, ועד היום אני מתחרטת על זה.
את צריכה להיות שלמה עם ההחלטה שלך ולקחת בחשבון את כל ההשלכות.
את תתחילי להסתכל על כל פיפס קטן בשיער שלך, ולא נדבר על כמה שזה הורס את השיער שלנו.
כמובן שאצל כל אחת זה אחרת, לכל אחת יש סוג שיער שונה וכל זה.
אני עושה החלקות מכיתה ו, ועד היום אני מתחרטת על זה.
את צריכה להיות שלמה עם ההחלטה שלך ולקחת בחשבון את כל ההשלכות.
אנונימית
באותו הנושא: