5 תשובות
כן, את תמיד יכולה לישון וזה יכול להיות כיף
פשוט תזמיני אוכל
שואל השאלה:
אני הולכת לשם כל עצמאות, בעצמאות זה מיוחד להיות שם בגלל המט"ס אבל אני לא באמת מוצאת מה לעשות שם ותמיד משתעממת בסופו של דבר
השאלה היא האם באמת שווה ללכת רק בשביל המסעדה כי אני ממש אוהבת אותה!
אני הולכת לשם כל עצמאות, בעצמאות זה מיוחד להיות שם בגלל המט"ס אבל אני לא באמת מוצאת מה לעשות שם ותמיד משתעממת בסופו של דבר
השאלה היא האם באמת שווה ללכת רק בשביל המסעדה כי אני ממש אוהבת אותה!
אנונימית
כן!! זה חוויה
שואל השאלה:
טוב נו... אבל אני לא לוקחת בגד ים!
טוב נו... אבל אני לא לוקחת בגד ים!
אנונימית
באותו הנושא: