9 תשובות
את כאילו רוצה שהמערכת יחסים שלכם תהיה מוגדרת?
שואל השאלה:
לי כרגע זה לא כזה לחוץ להגדיר, אני פשוט לא מבינה איפה אנחנו עומדים והעובדה שהוא מסתיר אותי מהמשפחה שלו זה יחסית מעליב
נגיד שאחותו בבית אני לא יכולה לבוא ולהסתובב בית אני פשוט בחדר שלו כדי שהיא לא תראה אותי
וזה פשוט הכל מבלבל אותי כי הוא אומר לי דברים ואז אומר לי דברים אחרים
אנונימית
מבחינת משפחה אני לא חושבת שזה בהכרח קשור כי בכללי בהתחלה קשה לספר את זה למשפחה וזה מביך כזה אז אולי הוא פשוט מעדיף להיות לבד כי זה פשוט יותר נוח אבל אני חושבת שאם הוא לא יוצא עם בנות אחרות והוא אומר לך דברים מסוימים כנראה אומר שהוא פשוט לא רוצה להגדיר כי אני אישית מבינה אותו מאוד בקטע הזה כי זה מלחיץ ולא חובה על ההתחלה
שואל השאלה:
את צודקת במאה אחוז הוא לא מדבר עם בנות אחרות ודברים כאלה אבל נגיד חבר שלו שלח לו תמונה שלי ואמר הנה חברה שלך
והוא אומר איזה חברה איזה ככה
זה פשוט התגובות האגרסביות האלה שמבאסות אותי כי אני מרגישה שהוא מושך אותי למשהו ואז פשוט משנה את דעתו
דיברתי איתו על זה כבר והוא אומר לי אני רוצה שנגדיר את מה שאנחנו ביחד
אבל אני בעצמי לא יודעת איפה אנחנו עומדים ומה אני בכלל בשבילו
הייתי אצלו אתמול והרגשתי מה זה חרא אחרי השיחה הזאת כי הילדה הזאת רצתה לקדם איתו יחסים והוא פשוט לא אמר כלום, זה דבר מינימלי ולגיטימי שהוא יאמר למישהי שיש לו מישהי גם אנחנו יוצאים ולא פשוט ישאיר אותה עומדת
והוא אמר איך זה אשמתי בדיוק למה את כועסת
את חושבת שאני סתם מגזימה אולי?
אנונימית
נראת כמו סיטואציה מסובכת משני הצדדים.אני חושבת שאם אחרי זמן מסוים שום דבר לא ישתנה ואת ממש תרצי שינוי אז פשוט תציבי לו את הבחירה.אני חושבת שזה עניין של זמן עד שהוא ידע מה הוא רוצה.אל תלחצי עליו את הנושא הזה יותר מידי אבל כן תדברי איתי על זה בעדינות ותסבירי לו שיש לך רצונות מסוימים ושאת רוצה לדעת שזה לא משהו זמני כי לפי מה שאני הבנתי זה לא מה שאת רוצה.
שואל השאלה:
כןכן זה בדיוק שאמרתי לו, שעוד כמה זמן אני כבר כן ארצה להכנס איתו לקשר רציני ובדיוק כמו שאני מכבדת ומתפשרת בשביל מה שהוא רוצה הוא גם יצטרך לעשות את זה.
אני יודעת שזה הדבר הכי לא הוגן ופייר בעולם כלפיו אבל עברתי על השיחות שלו עם האקסית ואני גם יודעת שזה לא בהכרח נכון להשוות אבל הדרך שהוא היה מדבר אליה גם אחרי שהם נפרדו פשוט דפקה לי את המוח ודברים שהם היו מדברים ביחד זה פשוט גרם לי להיגעל ממנו ולחשוב שאולי הוא לא אוהב אותי או לא יודעת כבר
הוא אמר לי אבל את יודעת שאני אוהב אותך הכי הרבה אז למה את דואגת
אני פשוט חושבת יותר מדי ואני לא יודעת כי נגיד אם קורה שהוא יבש ודברים כאלה אני פשוט חושבת שאני מעצבנת אותו, הוא בן אדם אדיש אז אני לא לוקחת ללב ממש
מפחיד אותי לדבר איצו על זה כי פרונטלי יותר קשה לי לפתוח את הרגשות שלי ולדבר על דברים כאלה
הוא חצי שעה שאל אותי מה קרה לי ושאני אספר לו ואמרתי לו שקשה לי ולא אמרתי לו בסוף כי לא היה לי את האומץ
רציתי לשאול אותו פשוט מה אני בשבילך בכלל?
כי הוא כל כך מבלבל אותי ונותן לי סימנים מכל צד שאני לא מבינה מה הולך
אנונימית
לפי דעתי אין סיבה להיות בקטע או בזוגיות או וואטאבר אם לא פותחים דברים כאלו,כאילו לא נכנסים לדברים כאלו כדי לשבור את הראש ולהתאכזב,תהי ישירה איתו לגביי מה שאת רוצה כי אם הוא רוצה אותך מוקדם או מאוחר יותר הוא יצרטך לקבל את זה.אם הוא מתחמק מלענות תעשי את אותו הדבר.תתעלמי עד שהוא לא יפסיק להתחמק.כמובן שאולי גם הוא פשוט צריך זמן להבין את זה אבל הוא צריך להגיד לך את זה ולא להתחמק
שואל השאלה:
דיברתי איתו על זה מלפני חודש וחצי כזה והוא אומר לא משנה עם מי זה יהיה הוא לא ירצה זוגיות לעוד הרבה זמן
הוא אומר שהוא מפחד לפגוע בי ושהוא לא ידע מה לומר לי אם וכן הוא ירצה להפרד ממני
אמרתי לו שאני מסתכנת בדיוק כמו שהוא מסתכן
הוא נכנס לקשר הזה וממשיך להיות בקשר הזה למרות שהוא יודע מה אני רוצה ואני יודעת מה הוא רוצה
אני לא רוצה לאכזב את עצמי בסופו של דבר ולראות שזה היה רק בזבוז של זמן
הוא לא מתחמק מלענות אני לא חושבת שהוא בעצמו יודע מה אני והוא בכלל שזה עוד יותר מבלבל אותי כי הוא פשוט לא סגור על עצמו
ובנוסף אני גם יודעת שהוא מרגיש יותר מדי בנוח עם איך שהמצב כרגע כי זה פשוט בא לטובתו
את חושבת שאני צריכה לדבר איתו על זה עוד פעם?
אנונימית
כן תדברי על זה שאת בסופו של דבר רוצה שתגידו את זה ושתהיו אקסקלוסיב אבל נשמע שהוא באמת צריך זמן