12 תשובות
אני חןשב שזה לא מספיק
זה בריא אבל אני מקווה שזו לא הארוחה היחידה....
זהו??
שואל השאלה:
כן אני אוכלת ארוחה כל יום
כן אני אוכלת ארוחה כל יום
אנונימית
אחת?
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
נחשב סבבה לגמרי ובריא אפילו כן
ממליצה לך לראות תפריטים מסודרים מהגוגל זה מסוכן לאכול מעט
בריא
לבריאות
לבריאות
זה אחלה
אם זה מה שאכלת כל היום, זה נשמע מעט מדי.
זה ממש סבבה ואפילו בריא לדעתי שיהיה לבריאות נשמה
באותו הנושא: