8 תשובות
לא
אני חושבת שכן בתיכון
בחטיבה לא.
רק בתיכון
אצלי מביאים לנו כל מבחן.
תלוי ביחידות /בהקבצות
בתיכון נהוג.
בבגרויות ומתכונות חובה.
בבגרויות ומתכונות חובה.
בחטיבה לא.
בתיכון כן אני בכיתה י אז זה לא חובה אצלנו אבל עדיף. אנחנו חייבים להדפיס אותו ואז זאת האחריות שלנו להביא לכל מבחן.
בתיכון כן אני בכיתה י אז זה לא חובה אצלנו אבל עדיף. אנחנו חייבים להדפיס אותו ואז זאת האחריות שלנו להביא לכל מבחן.
באותו הנושא: