7 תשובות
נו כי מה זה משנה
העיקר הכוונה אבל
שואל השאלה:
כי טיפה השקעה זה לא כמה לכתוב "בןקר" זה ממש "הורא"
אנונימית
כי אין מה לעשות מתכתבים צהר
גם לי זה קורה כי אני מקלידה מהר לפעמים אני מתקנת ואם לא מבינים כלום אני מתקנת
אצלי זה לא ככה
תגידי לו שזה מפריע לך ושיתקן
מה הוא משגע תמוח לול