86 תשובות
הממשלה והאכיפה
בנט .
בנט, צאחלות,ערסים ,ילדים בני 13 מעשנים
ששמים מחבלים ואנסים בכלא זה כמו בית מלון בישבילם , שלא עושים להם אונשי מוות.

הארץ יקרה ממש .

הארץ מלאת צאחלות .

ילדים ביסודי כל כך נוראים .
בנט, ערסים, צאחלות, ילדים בני 13 שמסתובבים עם סכינים בבאר שבע
יוקר מחייה
ביטחון
הממשלה
הערבים.
אנונימית
הערבים.
התרבות ..תרבות נוראית
ערסים
מזרחים
אנונימית
אחותי הקטנה
שלא בטוח לצאת מהבית עכשיו.
אני גרה ברמת גן אבל אני רואה פדופילים בצהריי היום.
תקשיבו לכמה הזויים ראיתי ביום אחד:
חזרתי ממתכונת ב13:00, עברתי ליד איזור עם הרבה אנשים שליד מאפיה ונתקלתי ב"דתי" שמשתין על שיח ועוקב אחרי בחורה ברחוב.
אחר כך נסעתי עם אחותי לקוסמטיקאית, ראיתי מישהו שמחכה לנו שנצא מהבניין בשביל להסתכל עלינו, כשראה שראיתי אותו הוא התקדם.
אחר כך, בדרך, ראיתי מול הסופר ש-2 דקות הליכה מהבית שלי בן אדם מבוגר שפשוט הסתובב לכיוון שלנו (אנחנט נסענו בכיוון שנגדי לכיוון שאליו הלך והוא פשוט הסתובב פתאום לכיוון שלנו), הוא חייך אלינו בצורה מפחידה עד שנסענו רחוק ממנו.
זה לא שהוא יכל לעשןת לנו משהו כשאנחנו בתוך הרכב, אז לא נלחצנו, אבל מה יהיה במדינה הזאת?
איך זה שהעיר שבה גדלתי והרגישה לי כל כך בטוחה התדרדרה ככה.
ואז בתל אביב זה השיא עם הפיגוע הזה, עליתי על אוטובוס מהתחנה "דיזנגוף/כיכר דיזנגוף" ממש 10 דקות לפני הפיגוע והיה לי הרבה מזל, אבל זה עדיין מפחיד בטירוף
הערבים החיות אדם האלה
אנונימית
הדבר הכי נורא במדינה זה הדור לפנינו :)
החרדים
אנונימי
המשפט בישראל
הממשלה
הממשלה והמחירים
anne
מה הבעיה שלך עם התרבות?
***החילונים***
אנונימי
מחבלים ופדופילים
חרדים
הממשלה
פלסטין
כל המדינה עצמה .הפחד לעשות באמת משהו שיעזור להפסיק תמלחמה המפגרת הזאת שאנחנו נמצאים בה עד עכשיו שיבינו שאנחנו לא פחדנים עד עכשיו אני נזכר שכל עזה הייתה בבלאגן והם רצו הפסקת אש זה היה וואו
אנונימי
^^^^זה לא נכון
^אתה אם כבר
אנונימי
כל הכנסת כי אין אף אחד שבאמת יהיה לו אכפת מאיתנו, כל אחד מחכה לתור שלו לשקר לנו
יוקר המחייה עוד בתור מישהי שכבר גרה לבד
כל החוצפה והברבריות של אנשים, תרבות ממש מכוערת ואני נתקלת בזה בעיקר עכשיו כשאני עצמאית ואין אמא ואבא שיגנו עליי יותר
^^אתה יודע במה עוזרים חילונים למדינה
הפילוג והשנאה בין ציבורים שונים
^^לא לא הבנת. מי שכתב חרדים, אז בכוונה כתבתי ***חילונים***

גם לו וגם לי עשו מינוסים, הם עוזרים והם עוזרים, אבל שלא יהיה פילוג של יהודים וישראלים במדינה.
אנונימי
כרגע?
הממשלה השמאלנית
אנונימית
הממשלה
וביעקר בנט
הממשלה
הממשלה היקרה שלנו
הממשלה, שמאלנים, ערבים
הממשלה וההרתעה
סטייל כיאלו בנוסף לממשלה
הממשלה.
מחבלים
הכל.
השנאה, חוסר השוויון, ההתנהלות השגויה והקיפוח.
^^
למה הכל. למה.
אתם מזלזלים במדינה שלכם.
תמיד יש מקום לשיפור בכל דבר , אבל ישראל היא מדינה מדהימה ואתם לא רואים את זה.
כן יש כאן חרא והמון חרא אבל ממש לא הכל ככה
ביבי וכל הקופים האלו ממוצא מזרחי שתומכים בו
אנונימי
פמיניסטיות, ערסים, זייניקים, העונשין שנותנים למחבלים ועוד
אנונימי
חוסר שוויון ללהט"ב
למה אני לא יכול להתחתן עם בן אם ארצה בשלווה כאן, אה
למה אני צריך לטוס לדנמרק בשביל להרגיש חופשי
שאין ענישה
^^יש להם אחלה שוויון

גם המשפחה שלי בתור אטאיסטים לא יוכלו להתחתן עם בן זוגם אם ירצו (ורצו).
זה לא משהו ספציפי כלפיכם, אין נישואים אזרחיים וזו הבעיה, שום דבר נגדכם.
העובדה שאנחנו המדינה הכי מאוימת בעולם(כרגע זה אוקראינה אבל בכללי זה אנחנו)
דת
אנשים שתומכים באופן עיוור בביבי
אנונימית
פורמציית ההמונים
אנונימי
אי הכרה של אזרחים ישראלים במדינת ישראל כיהודית בזמן שהם נהנים מכך ההטבות שבה
אנונימית
המתנשאים האשכנזים
אנונימי
הגזענות שיש פה לדוגמא התגובות פה
הממשלה
אנונימית
אנסים ושוביניסטים
הדרך שהממשלה לא מטפלת במדינה והאזרחים שלה
אנשים שכותבים פה ערסים צאחלות וכאלו דברים קטנים מה אתם רציניים?
^במה הממשלה הזאת שונה מהקודמת?
שתיהם לא משהו.
אנונימי
^מי אמר שאני מדברת רק על הממשלה הזאת?
^יש לאנשים במדינה הזאת נטיה לחשוב שהממשלה הקודמת מלאכים
אנונימי
צ'אחלות, ערסים, השנאה בין הימין לשמאל, גזענות, שוביניסטים, להטפובים, אנסים, יוקר המחיה, חרדים קיצוניים.
thv
יוקר המחיה/ התקציב בארץ לחינוך
הממשלה החובבנית הזאת
בנט, חרדים (אל תשפטו תודה),כוחות הביטחון.
יוקר המחייה, מערכת החינוך, מערכת המשפט, זה שמתייחסים לטרוריסטים יותר טוב ממה שמתייחסים לחיילים שלנו, פוליטיקה במדינה הזאת היא דבר מאוד מגעיל כמו הצבעת לביבי אז אתה כזה וכזה הצבעת לבנט אז אתה כזה וכזה זה מאוד קיצוני ומאוד מגעיל ומפצל את המדינה וזה העובדה שנראה שהממשלה עצמה לא מנסה לעצור את זה ולוקחת חלק במשחק הילדים הזה כי זה עוזר לאינטרסים שלהם ושוכחים מדברים כמו זכויות אדם(אני מדברת על כל האנשים הפוליטים בלי קשר לשמאל או ימין)
אנונימית
הממשלה והמשפט
פוליטיקה, ברור
כשביבי חוזר לשלטון אל תצפו לשינוי מהותי, כי הממשלה של בנט לא רעה כמו שאתם חושבים בסופו של דבר לשמלאנים בבמשלה אין השפעה ענקית על החחלטות לא נתנו שטחים או משהו
אנונימית
המדינה
פילוג. אני חושב שפילוג זו גם הסיבה ללמה אנחנו לא יוצאים למחאות ענק נגד יוקר המחיה, שזה גם אחד הדברים הגרועים במדינה.
הממשלה, צאחלות וערסים, יוקר המחייה, והעובדה שהמדינה שלנו מרחמת על המחבלים והאנסים ונותנת להם או כמה שנים מסכנות בכלא עם תנאים טובים יותר ממה שהיה לפני או שנותנים עבודות שירות
המדינה לא יודעת להתנהל בכלל
קצרה היריעה מלפרט.
אסכם את הדברים שאני מסכים איתם ממה שרשמו.
הממשלה, האכיפה, יוקר המחיה, ערסים, צ'אחלות, מערכת המשפט (דוגמא למקרים בהם אני חושב כך, מחבלים לא מקבלים מה שמגיע להם ולעומת זאת מקבלים יחס של מלכים),חינוך,ביטחון,הקיפוח בין אזורי הארץ השונים, ובעיקר את "החוצפה הישראלית"
אפשר לדעת למה ערסים וצאחלות זה עד כדי כך מפריע?^
אנונימית
^אני מהקריות, לא חסר כאלה כאן ומה שמפריע לי בהם זה שהרבה מאוד פעמים אם אני עושה משהו שבא להם לא טוב בעין הם מתחילים ישר "להוציא את הערס" לקלל ישר, לאיים אני לא מתרגש כי אני יודע שאלו מילים ללא ביסוס אבל זה פשוט מוריד לי הרצון לגור במקום הזה בגללם.
במדינה שידעה כל כך הרבה מלחמות, אינטיפדות, משברים ומה לא, ואנשים אומרים שהממשלה של בנט זה הדבר הכי גרוע שקרה במדינה?

כמה שטופי מוח, קשה להאמין.
אנונימי
אויש איזה שמאל חולמני
אנונימי
הממשלה לא כזאת גרועה כמו שכולם חושבים (;
ממשלה איומה
אנונימי
החלק האהוב עליי זה שאף אחד שדיברתי איתו לא יכל לתת לי דבר רע אחד שקרה כאן אצל בנט, שביבי לא היה עושה, ושלא היה קורה גם בתקופה של ביבי.
(דגש, על דבר רע, כי דברים טובים כמו להעלות את שכר החיילים ביבי לא עשה במעל לעשור, הממשלה הנוכחית כן).

ונקדים תרופה למכה:
פיגועים היו תמיד, מאז קום המדינה.
מחירי הדלק עולים בכל העולם, תוצאה עקיפה של המלחמה באוקראינה.
אנונימי
בסופו של דבר רוב הממשלה היא ימנית, כך שאין לדעות של השמאל השפעה של ממש
הממשלה
התפקוד של הממשלה והעונשים לאנסים