9 תשובות
אם זה עושה לך רע, אז תפסיקי
למה את רוצה לחזור לבשר?
למה את רוצה לחזור?
תנסי לאט לאט
אבל אם זה מגעיל אותך אז תפסיקי אין טעם לסבול
תתחילי בקטנה לאכול
שואל השאלה:
כי האוכל לא תמיד משביע
ושאת יוצאת עם משפחה או חברים למסעדה לא תמיד יש מה לאכול חוץ מסלט
אנונימית
שואל השאלה:
האוכל הצמחוני מרגיש ממש כמו נשנוש ליד בשר
זה מה שידיד שלי אמר לי שהוא חזר לבשר
אנונימית
אז תחזרי לזה לאט לא בכוח
תקשיבי כל הרעיון בלהיות צמחוני / טבעוני הוא העיקרון והאידיאולוגיה. אם זה לא חשוב לך אז אני לא רואה שום סיבה שתמשיכי להיות צמחונית..
בקשר להרגשה שלך שאת לא שבעה, אולי זה בגלל האוכל שאת אוכלת? כי אם את צמחונית ואוכלת למשל פסטה או פחמימה אחרת לבד, לא מפתיע שלא תרגישי שבעה. אבל אם את אוכלת קטניות + פחמימה זה ממש תחליף מצוין ואפילו יותר טוב מבשר כי מכיל יותר חלבון.
אני לא יודעת מה בדיוק את אוכלת שלא משביע אותך, אבל שתדעי שאם זה הקריטריון היחיד עבורך, אז כנראה שאת פשוט צריכה לבנות לך תפריט שונה, אולי ללכת לדיאטנית בשביל זה? אני טבעונית ואני ממש לא רואה את עצמי חוזרת לאכול בשר, כי זה כבר ממש התחיל להגעיל אותי, אז אם את ככה כבר 7 שנים זה נשמע בלתי אפשרי. אבל, אם זה משהו שאם מרגישה שאת חייבת לעשות בשביל עצמך, בשביל הבריאות שלך, וכי את רוצה, אז תעשי את זה למרות הקושי.