5 תשובות
כן, אני בקורס אדיר
אני אולי יוצאת בתור משבית להדריך אבל כרגע לא חושבת שאצא
לאיזה? פשצים? הנהגה?
אומייגד אני
שואל השאלה:
פשצית
פשצית
אנונימית
באותו הנושא: