10 תשובות
למה נשארתם חצי שנה ביחד אם את לא אוהבת אותו?
שואל השאלה:
מתי אמרתי שאני לא אוהבת אותו
מתי אמרתי שאני לא אוהבת אותו
אנונימית
התחביר במשפט לא קיים.
מה הטעם בזוגיות הזו אם את לא אוהבת אותו? תפרדי ממנו, עשי לו טובה ותשחררי אותו לבחורה נורמלית יותר.
מה הטעם בזוגיות הזו אם את לא אוהבת אותו? תפרדי ממנו, עשי לו טובה ותשחררי אותו לבחורה נורמלית יותר.
אה קראתי לא נכון
אין מה לעשות, הוא יבין בטח יקח לו קצת זמן להתגבר על זה אבל הוא יבין אותך אני בטוחה, ואם הוא לא יבין אז כנראה הוא לא שווה אותך
שואל השאלה:
הלו כתבתי שאני אמרתי לא בגלל שזה קצת זמן בשבילי חצי שנה לא כי אני לא אוהבת אותו תלמדו לקרוא
הלו כתבתי שאני אמרתי לא בגלל שזה קצת זמן בשבילי חצי שנה לא כי אני לא אוהבת אותו תלמדו לקרוא
אנונימית
תגידי לו שזה ממש לא כי את לא אוהבת אותו, את אוהבת אותו מאוד, פשוט חצי שנה זה ממש מהר בשבילך, להתחתן זה משהו שדורש זמן ולא צריך למהר את זה, בשביל מה
אנונימי
אז תמשיכו את הקשר למה להפרד
תלמדי לכתוב יא מצחיקה, איפה סימני פיסוק? נקודה?
תגידי לו שזה מעט זמן של זוגיות עבורך ואת רוצה לחוות ממנו עוד לפני שאת לוקחת החלטה פזיזה.
תגידי לו שזה מעט זמן של זוגיות עבורך ואת רוצה לחוות ממנו עוד לפני שאת לוקחת החלטה פזיזה.
היא אמרה שהיא אמרה לא
לא כי היא לא אוהבת אותו
אני מסכים איתך אני חושב שחצי
שנה זה קצת מדי לקבלת החלטות כאלה
תגידי לו שאת אוהבת אותו ושאת צריכה
עוד זמן כדי לקבל החלטות כאלה משמעותיות
לא כי היא לא אוהבת אותו
אני מסכים איתך אני חושב שחצי
שנה זה קצת מדי לקבלת החלטות כאלה
תגידי לו שאת אוהבת אותו ושאת צריכה
עוד זמן כדי לקבל החלטות כאלה משמעותיות
באותו הנושא: