27 תשובות
לעשות באלגן. אנשים שלא קיבלו אהבה בילדות
להחזיר לפלסטינים את שטחי 67 בגדול
אני לא מבינה בזה, יכול להיות שאני טועה
שלום פשוט לתת לערבים מה שבא להם וככה יהיה שלום
אותי
שואל השאלה:
אז אם אני גם רוצה שלום אני שמאלנית??
סוג של...^^
תלוי באיזו דרך^^^
misaki mei
זה תלוי, מה את מוכנה להביא בשביל זה? שטחים? כן.
שואל השאלה:
לא העברת שטחים.
שלום עלאק. דו קיום, זה מה שהם רוצים. והם רוצים את זה בשלום כמובן.
מה שכן זה לא יקרה.

~ הנאמר נכתב בשעה בה מוחי הפך לעיסה והכריז על קריסה סופית של כל המערכות.
רוצים שלום
שכחו ששלום עושים עם אחים ולא עם אויבים
עושים שלום בין אחים שרוצים בטובת השני אבל רבו או משהו כזה
אבל הערבים לא רוצים אותנו אז אין מה לעשות איתם שלום כי הם האויבים שלנו מבינה ?^^
למה אני באתר הזה :(
משעמםתחת אהוב יא יקר, יא חיים, חיים שלי, הגבר של חיי, כפרה, עיוני, עיניים -
שלום עושים עם אויבים. הבעיה היא שהערבים לא מעוניינים לעשות שלום. בסדר? זה לא מסובך.
הנה הסברתי חחח
שמאלנים אידאולוגית- שלום.

מצביעי מרצ או העבודה של היום- או שהם רוצים קומוניזם, או שהם רוצים ישראליזציה ולמחוק את הזהות היהודית (שזה בה עם קומוניזם), או שהם אנשים רגשיים מאוד שנופלים לפח של ארגונים אנטי ציוניים כמו עמותת כולן לדוגמא.
בסופו של דבר זה מגיע מהאמונה שאין אלוהים וכל בני האדם שווים, זה למה כל חברי הכנסת של מרצ ורוב החברי כנסת של העבודה בעד עזרה למשפחות מחבלים, הם פשוט בטוחים שהם לא אנשים רעים, הם בכלל לא מאמינים ברוע (אלא אם כן זה ביביסטים או משהו שהרבה יותר גרועים ממחבלים כמובן).
את בנט במיטה שלהם
אנונימית
אני שמאלני וכרגע אני רוצה ארוחת בוקר
בכללי אני חיים בלי t.r.a.s.h
(transphobia, racism, abelism, sexism, homophobia)
שמאל זה מונח רחב להרבה מאוד השקפות.
השמאל הקלאסי הוא סוציאליסטי / קומוניסטי (שמאל כלכלי). השמאל דוגל בשיוויון כלכלי.

השמאל בישראל הוא יוני (מאמין בפתרון דיפלומטי בסגנון מתן שטחים בתמורה לשלום)
שבעוד הימין בארץ הוא נצי (מהמילה נץ. מאמינים בשלמות הארץ).

השמאל גם דוגל בקידמה חברתית. ( עם טיעונים יבשים חסרי פואנטה בסגנון של: "זה המאה ה- 22 צריך לתמוך בטרנסים")
קידמה חברתית נקראת "פרוגריסיביות".
אידיאולוגיה הרואה בקידמה את תחליט / מהות החיים ומאמינה כי יש לחתור לאימוץ גישות מודרניות ו"מתקדמות" (לטענתם) על פני הזהות הלאומית , הדתית , המסורתית
המיושנות.

ובאנרכיה:

שמאל אנרכיסטי , שמאל ליברטריאני:
אנרכו סינדיקליזם , אנרכו קומוניזם , אנרכו פרמיטיביזם.
שמאל זה אלו שרוצים שלום עם ערבים ותומכי טרור וכפי שראינו השלום עם הערבים לא הולך...
ימנים הם אלו שרוצים שלום ללא כל התומכי טרור... מי שרוצה מדינה שקטה בלי פיגועים ואזעקות כל חצי שנה... ימין הכי טובים קיצר ממליץ לך לברר מה את מעדיפה יותר זה דעה למרות שאין לי מושג למה שמישהו יהיה שמאלני ויתן את המדינה הזאת לערבים..
לא שלום ולא נעליים
הם רוצים למכור את המדינה.
אנונימי
שלום תמורת שטחים שהיו שלהם.
אנונימי
תודה רבה לכל הימנין בתגובות שמסיתים נגד השמאל
לא יודעים אל תסבירו
בכל מקרה
שמאל זה מושג רחב מאוד
הוא כולל השקפות כלכליות וחברתיות
מבחינה כלכלית כיום השמאל בדרך כלל תומך בסוציאל דמוקרטיה
מבחינה חברתית השמאל מקדם ערכים של ליברליות ןקבלה
אם מדברים על הסכסוך הישראלי פלסטיני רוב השמאל תומך בפיתרון שתי המדינות שכולל היפרדות מהפלסטינים
ולמי שכתבה פה ששלום עושים עם אחים ולא עם אויבים
את טועה כל הפואנטה של שלום זה לעשות אותו עם אויבים
אם לא נלחמת בבן אדם למה אתה צריך לעשות איתו שלום?
רק רע לעשות במדינה
כינוימגניב

סוציאל דמוקרטיה זה זרם בתוך הקפיטליזם
כך גם ליברליזם חברתי.
השמאל לטענתך דוגל בשוק חופשי בבסיסו? התשובה היא לא.
השמאלנים שתומכים בסוציאל דמוקרטיה
הם בעצם אותם אנשים שהבינו שהסוציאליסם נכשל
אך אינם מסוגלים להשלים עם כישלון מערכת הרווחה בנוסף.
שמאל זו השקפה פוליטית המזוהה בצד הכלכלי עם שוויון ובצד המדיני עם פשרנת וזכויות אדם
thv
שלום ושתי מדינות לשני עמים.