6 תשובות
לא
לא באמת
^^טוב לא בקטע נאצי אבל רצח עם זה הפיתרון
אתה נורמלי?
הממשלה מנסה למנוע עוד פיגועים תוך כדי שהיא מנסה לא להיגרר לסבב לחימה נוסף בעזה, המצב מאוד רגיש וישראל לא מעוניינת במלחמה כרגע
אנונימית
כן ולא. יש דברים שאפשר לעשות, אבל המצב מורכב נורא, זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה.
כן
יש הרבה דברים לעשות
^עזוב שנייה את העובדה שזה לא מוסרי בשיט ואם למדת טיפה על החיים של היהודים בשואה אז גטו זה לא ממש מגורים רגילים
אבל באמת בתור חלק מעם שנכלא בגטאות באיזשהו שלב בהיסטוריה שלו אתה באמת מאמין שזה הפיתרון?