8 תשובות
גל לשיער לא טוב
שואל השאלה:
אוקיי הבנתיי גם ג'ל לגבות גורם לנשירה ?
אנונימית
אבא שלי נהיה קירח בגלל ג'ל
אנונימי
זה לא טוב נראה לי
פשוט תקני גל לגבות
אם תעשי פעם אחת לא יקרה כלום.
כשאת מורידה תשטפי את הפנים עם מים חמים
עדיף שלא זה לא טוב
דווקא לעומת התגובות פה אני השתמשתי בזה לתקופה וזה היה מעולה ולא גרם לי שום נזק
שואל השאלה:
אוקיי הבנתי את כולכםם אני לא אשתמש עדיף
אנונימית