11 תשובות
ירוק
ירוק !
ירוק
ברור שירוק
שואל השאלה:
שמעתי מלא שאומרות שאם הוא יותר מדי קרוב לאמא שלו זה דגל אדום
שמעתי מלא שאומרות שאם הוא יותר מדי קרוב לאמא שלו זה דגל אדום
אנונימית
ירןקק
ירוק
בטח שאדום מה יש לכן
זה אומר שהוא תלותי וילדותי
עריכה: האמת מעניין אותי... למה ירוק?
זה אומר שהוא תלותי וילדותי
עריכה: האמת מעניין אותי... למה ירוק?
אנונימית
זה ירוק מבחינתי אלא אם כן הוא שונה כשהוא איתה. יש גם כאלה ששונים עם בני אדם אחרים.
אנונימית
תלוי, אם הוא אחד שיעשה כל דבר שאמא שלו אומרת לו ואין לו דעה - אדום.
אם יש להם מערכת יחסים בריאה ברור שירוק
אם יש להם מערכת יחסים בריאה ברור שירוק
באותו הנושא: