4 תשובות
לא נעים בכלל
לא כיף, בעיקר בסגורה.
אם יש לך שאלות ספציפיות יותר, יהיה לי קל יותר לענות.
אמ קשוח... רק מתתי לעוף משם.
אנונימית
היית באיתנים?
אנונימית