4 תשובות
לא נעים בכלל
לא כיף, בעיקר בסגורה.
אם יש לך שאלות ספציפיות יותר, יהיה לי קל יותר לענות.
אם יש לך שאלות ספציפיות יותר, יהיה לי קל יותר לענות.
אמ קשוח... רק מתתי לעוף משם.
אנונימית
היית באיתנים?
אנונימית
באותו הנושא: