11 תשובות
*אדומים
רק שחורות
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי שחורות
יש לי שחורות
אנונימית
אז ירוקות או לבנות
לא לא ירוקות
אנונימית
זה מכוער
אנונימית
תאמת שרק השחורות יפות
אנונימית
אם את אוהבת את הצבע לכי על זה.
לגבי צבעים יפים יש שחור, לבן, אולסטאר גבוהות חומות כאלה שיש בהם מין פרווה מחממת בנעל, כחול, וגם יש אולסטאר גבוהות עם פלטפורמה שיש להן כל מיני דגמים וציורים.
לגבי צבעים יפים יש שחור, לבן, אולסטאר גבוהות חומות כאלה שיש בהם מין פרווה מחממת בנעל, כחול, וגם יש אולסטאר גבוהות עם פלטפורמה שיש להן כל מיני דגמים וציורים.
חרדל יפה רצח
שחורות
אם את אוהבת אז כן,
גם אולסטר בצבע שחור או לבן מאוד יפה..
גם אולסטר בצבע שחור או לבן מאוד יפה..
באותו הנושא: