16 תשובות
מעניין מי המציק שעיצבן אותך
אנונימית
שואל השאלה:
לא נוו לא משהו לריבב משהו נחמד כזהה
אנונימית
חחח מחמיא בסך הכל
שואל השאלה:
לא משנה מה המשהוו
אנונימית
ירד לי מלענות לך רק על זה שנתת לליבי ברגר פרח על התגובה נגדי :)
שואל השאלה:
חשבתי לכתוב
"וואו הרגשתי את זה"
כאילו כאילו הרגשתי את זה לא יודעת להסביר
אנונימית
שואל השאלה:
^^אבל לא באלי לריב איתה באלי להגיב נחמד מצחיק כזה לא עכשיו ריבים עקיצות וזה
אנונימית
וואלה תכתבי לי מעניין מי זה
טוב נתת לי פרח אז בסדר

תכתבי לה:
אוו שמחה לדעת שיש לי כל כך הרבה השפעה עלייך :)
שואל השאלה:
חחחחחח זה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
נראלי אני אכתוב
ספציפי אחושר#מ1טה *עם אימוגים ציניים כאלה*
אנונימית
אחותי פשוט תעשי לה לייק על הסטורי
שתראה שקלטת
שואל השאלה:
אבל באליי לכתוב משהוווו
אנונימית
אל תכתבי את זה^
"וואי אני מה זה מבינה אותך, בני אדם זה עם מאכזב. אני לדוגמא, מתאכזבת מאנשים שלא אומרים לי דברים בפנים, חוסר ישירות זה פשוט נורא."
זה תלוי מה המשהו הה