9 תשובות
שמעי סך הכל זה בסדר עם המצה השביעה אותך אבל אם התפוציפס זה כאילו הדבר שעליו את מתבאסת אז אין לך מה אין בעיה עם נשנוש קטן פעם ב
וחד פעמי כן אפשר סוג של לדלג על ארוחת ערב אם את לא רעבה אבל בדרך כלל תדאגי תמיד לאכול בערב זה חשוב מאוד
איפה המלא פה
אכלת ממש קצת אפילו לא אכלת ארוחת ערב והמצה והתפוציפס זה ארוחת ביניים לא ערב
ואם את צריכה לדבר או משהו יש לי את כל הלילה
זה יוצא כמעט 1000 קלוריות , בכיף יכולת לאכול עוד 300+
אהה אז אם כבר אכלת קצת לא הרבה
שואל השאלה:
מצה עם שוקולד ותפוציפס
זה לא ממש ארוחת ערב אבל זה די השביע אותי
אנונימית
איפה הארוחת ערב?