5 תשובות
לא אכפת לי בגדול
זה ברור מאליו אז לא חושבים על זה,
זה כמו שתגיד איך מתמודדים על הנשימה? זה מובן מאליו.
העובדה שרובנו הגדול רק "סתם אנשים" בעולם, לפחות אני לא לבד בזה.
גם המשפחה שלי בסופו של דבר רק אנשים בעולם, אבל בעיניי הם הרבה יותר מכך ומהותיים עבורי. ככה גם עם שאר האנשים שאני אוהבת, שגם הם אנשים פשוטים הנחשבים "סתם אנשים בעולם". גם המחשבה שבסוף כולנו נמות, ורובנו נספיק לחיות.
לא אכפת לי לרוב. כשזה מפריע לי הכי טוב שאני יכולה לעשות זה להתבלט
אני מנסה לא להיות כמו כל שאר האנשים כי אני רואה שיותר מ90 אחוז פשוט משחקים משחק שהם אדם אחר כאילו מנסים להיות מה שאנשים אחרים ירצו