5 תשובות
לא. לאכול יום אחד יותר ויום אחרי פחות זה לא המטרה. אכלת יותר אתמול? סבבה אבל היום תאכלי כמו בתפריט והמון בהצלחה!!!
תאכלי 2200 לפי התפריט
זה בסדר שתאכלי גם 2200❤
זה אפילו עדיף
זה אפילו עדיף
תלכי לפי התפריט שלך
לא תאכלי לפי התפריט.
באותו הנושא: