192 תשובות
"אני אכלתי את הפררו רושה"
"אתה פשוט לא מוכשר מה אתה רוקד ככה?!"
אנונימי
חשב שאני בן
את כמו סופרמן שאיבד את הכוחות דיי אין לי מושג מאיפה הם למדו את זהה
ילד קטן הצביע עליי ושאל את אבא שלו אם אני מרוחה בחרא כי אני שחורה
זה היה מצחיק וכואב באותו הזמן
אנונימית
איזה מצח רצח
"מי זאת השמנטוזה הזאת?" שאל את אמא שלו
אנונימית
יש לו חזה יותר גדול משלך- אמר לחברה שלי
"למה את תמיד בורחת ממני" בת דודה שלי.

אני שונאת ילדים קטנים, אז אני תמיד בורחת מהם.
ואז בת דודה שלי החליטה לשאול אותי למה אני בורחת ממנה, באותו רגע חזרתי הביתה.
"לא אני לא רוצה לשחק איתך את זקנה מידי"
אני בת 15.
^ אני צורחת אימלה
^אני מדמיינת את הילדה ואני מתה
אחותי הקטנה לא מפסיקה לגעת לי מעל השפתיים ולהגיד שיש לי שפם גדול- גם מול חברות שלי. היא תמיד אומרת "למי גודל שפם? למי? למי?" (הכוונה אליי) ומתחילה פשוט לשיר את זה
אין לך ציצי
"כשאני אהיה גדולה גם לי יהיו ציצים כמו שלך?"
ככה באמצע החיים אחותי אומרת לי את זה
מתה מהתגובות פה
אנונימית
"שטיקטוק זו אפליקציה עם ריקודים" והיא בת 7
הייתה לי פעם אחת שעשיתי בייביסיטר על איזה שתי בנות ואז אחת מהן אומרת לי שיש לי ריח מגעיל מהפה אז אמרתי לה שזה כי אכלתי שום והוא עושה ריח רע (באמת אכלתי שום) ואז היא אמרה לי שזה לא רק עכשיו- תמיד יש לי ריח רע מהפה ומהגוף
אנונימית
יש לך ריח מסריח מהגרביים - אחיין שלי ליד גיסתי
אנונימית
וואלה לא זוכרת
אבל היה הרבה קטילות. הרבה.
מה את מורה?
אנונימית
''למה היא בצבע שחור'' וואלה אני תמניה כולה שיזוף
למה נפגעתי מיזה?
אני בהכחשות
אנונימית
את מכוערת לכי ממני
גם כשאני לוקחת את אחותי הקטנה מהגן אם יש אנשים היא פשוט הולכת איזה 2 מטר מקדימה ואם אני אומרת לה משהו היא מתעלמת ממני ומתנהגת כאילו אנחנו לא קשורות
אמא שלי אמרה שאתה פ*קבוי רצח
ילד בן 6 אמר לי את זה שעשיתי לו ביביסיטר
אנונימי
את לא יכולה להעמיד פנים שאת גזר
את הילדה הכי מכוערת שראיתי בחיים
יא בן זונ
אחותי הקטנה (6) פעם אחת לקחה אותי לחדר שלה והתחילה לקלל אותי ולקרוא לי בת ז*נה וזה
אנונימית
לא הרבה כי זה בעיקר בני דודים שלי ואני מחזיר להם
הלכתי ברחוב וילד אחד בגיל 6 נראלי עם אמא שלו, הסתכל עליי ואני מחייכת אליו בחזרה ואמרתי כזה "איזה חמוד אתה חח!"
הוא בתגובה: מרים לי אצבע שלישית ומוציא את הלשון
:(
בנשיקה הראשונה שלי שהייתה במגלצה בפארק ילדים, כמה ילדים עלו למעלה וצעקו עלינו וקראו לחברה שלי מכשפה
וככה נהרסה הנשיקה הראשונה שלי

מסקנה: לא לעשות ילדים
אנונימי
שאני נראית איראנית
אנונימית
בת דודה שלי:
*נוגעת לי בציצים*
הציצים שלך גדלו (ליד חברות שלי)
אנונימית
חחח אני אמרתי לדודה שלי "השפם שלך יותר יפה משל אבא"
* נוגעת לי בציצי *
"חח זה כמו כרית"

-_-
אנונימית
"מה זה, זה בן או בת?"
את סנובית
ילד קטין דפוק אמר לי ברחוב רוצה למצ*ץ לי?
איפה ההורים שלכם יזבלותת
אני מבינה למה עשו עליך חרם
אנונימית
זה לא מרושע אבל אחיין שלי שאל אותי פעם:
למה החזה שלך יותר גדול משל אמא?
אני הייתי בהלם לא ידעתי מה לענות לו,
הוא היה בן 5!
ואוו, מרושע^^
אנונימי
התשובות פה הורגות אותי חח

מדברת עם בת דודה שלי, בת שלוש-
אני: "וואו, איזה שם יפה יש לך! את אסתר כמו מלכת אסתר?"
היא: "אם לא תהיי בשקט אני אתן לך מכת אסתר!"

עוד לא הבנתי מאיפה החוצפה והשנינות של התינוקת הזאת אבל הייתי בשוק חחח
אנונימית
איך את בהריון אם את רק בת 15?
לא ההיתי בכלל שמנה רק חשבתי
מפה לשם פיתחתי הפרעת אכילה
אנונימית
שאני ניראת כמו תחת
אנונימית
אח שלי בן ה9 אמר לי בחופש הגדול "וואי את לבושה יפה בטוח יא*סו אותך אבל את לבושה יפה'
אימלה אחותי הגדולה יושנת בחדר ליד והתגובות כאן הורגות אותי מצחוק- צחקתי כל כך חזק שהערתי אותה ועכשיו היא פשוט צורחת עליי
הוא אמר למישהי איזה חופרת היאא
נראלי בן 4 בערך
שהכ!ס שלי נראה כמו קוף
אנונימית
אחיין שלי העליל עליי שהרבצתי לו אבל השלמנו מאז
דווקא פעולה ולא אמירה. פעם אחיינית שלי התינוקת ניסתה לינוק ממני (אני בן, שמן, ויש לי ציצי כי אני שמן)
אנונימי
יואו יש לך מכשיר שמיעה גם לסבתא שלי
(מה אכפת לי סקמינמעממ)
אנונימית
^^^חחח
אנונימית
פעם אחת אחותי הקטנה שואלת אותי איך מביאים ילדים לעולם ואמרתי סקס ואז היא שאלה מה זה אמרתי תשאלי את אמא היא שאלה את אמא שלי ואז היא אומרת לי, **** חבר שלך הכניס לך את הב!לב!ל לפ!שפ!ש? ואמרתי לה לא עשיתי סקס והיא אומרת לי אבל באמת הציצי שלך נראה יותר גדול בטח זה בגלל הסקס
אנונימית
"חחח השם שלך דומה לאליהו" קראו לי איזה שנתיים ככה ביסודי. טראומה.
אח שלי הגדול אמר לי הלוואי שיהיה לי שפם כמו שלך *אני בת
אנונימית
גם לי^
אני מתה מהתגובות פה!! קורעעעעעע
לשאלה: בת דודה שלי אמרה לי שאני דומה לקופה
אממ פשוט אמרו לי שלא יכולים להתרכז במה שאני אומרת בגלל החצ'קון שלי
לא חזרתי לדבר עם הילד הזה
בדיוק היום ואני וחברה שלי היינו בחוג קיר טיפוס והיו קשה לנו מסלול מסוים ואז ילד קטן בן 7 אומר מאחורינו "וואי למה שעה?" ואז נתנו לו לעשות והוא אמר "חח למה זה כזה קשה לכם, זה ממשש קלל" יאללה סתום תפה רק בגלל שהוא משקל נוצה
חצוף!
אנונימית
אויש
אנונימי
היה לי ספטום
ואז אח שלי אמר
"אתה נראה כמו פרה"
"יש לך מלא חצקונים" יאא מה לא ידעתיי וואו תודה רבה לך ילדה קטנה וחמודה שכמותך!
לא זוכר מה לי ילדים אמרו
אבל אח שלי הקטנטן קרא לחבר שלי שקוראים לו שלמה אז הוא כל הזמן קרא לו הומו
אמרו לי שהשרוכים שלי נפרמו ואז כשהסתכלתי למטה לבדוק הם פשוט ברחו.
(אגב בחלק מהפעמים שזה קרה בכלל לא היו לי שרוכים בנעליים)
וואי יש לי הרבה סיפורים עם אחותי הקטנה:
כשעשו לי גשר שנאתי את איך שזה נראה בהתחלה ופשוט רציתי לבכות ואז היא ביקשה שאני אראה לה איך זה נראה, הראתי לה ואז היא פשוט עשתה פרצוף נגעל כזה, אמרה "איכס את נראית מכוער" ופשוט הלכה משם, אחרי זה הלכתי לחדר שלי לבכות
ילד שעשיצי עליו ביבייסיטר פעם אמר לי "איזה שמנה את"
עניתי לו "אם תמשיך ככה אני אוכל אותך".
פוטרתי באותו ערב כי זה גרם לו לבכות
אנונימית
ילדה קטנה אמרה לי שיש לי שפם, היא צדקה
אחי הקטן (12): אף אחד לא אוהב אותך
אני שונא אותך, תתאבדי כבר! *צרח בכל הבית*
אבא שלי: אני לא אוהב אותך יותר, אולי קצת כשהיית קטנה
אחותי הקטנה(6): אני שונאת אותך *בצרחה*
סבתא שלי: ממש השמנת תרגיעי כבר עם האוכל (בזמן שלא אכלתי איזה יומיים)
סבא שלי: סתמי תפה שלך את לא יודעת למה אני מסוגל, את יודעת טוב מאוד מה עשיתי לאבא שלך שהוא היה ילד
יש עוד מלא כנראה אני לא זוכרת :)
אנונימית
"לאבא שלי יש רובה והוא יודע איפה את גרה"
- ילדה שעשיתי לה בייביסיטר כשאמרתי לה ללכת לישון
אנונימית
איך נולדתי
ווטפאק
הייתי בחוג כדורסל בכתה ב' היה משחק נגד בית ספר אחר וכמה ילדים מהבית ספר האחר צעקו לי כל המשחק "מספר 11 ישמן"

עוד מקרה, הייתי רוב הזמן בחדר בבית אז השכנים ברחוב שלי לא ממש הכירו אותי, פעם אחת חזרתי הבייתה וראו אותי 2 ילדים ששיחקו בחוץ אז הבן שאל את הבת מי זה? והיא ענתה לו לא יודעת.. אהה זה האח השמן של נטלי (אחותי) והם צעקו את זה.
אנונימי
"מזה כמה את אוכלת את תיהי שמנה בסוף יותר ממה שאת עכשיו"
אנונימית
ילדים בכיתה ג ב ו א צחקו עליי ואמרו לי כל מיני דברים מעליבים אל זה שאני מגמגם אם זה היה פעם אחת או פעמיים זה היה בסדר אבל זה קרה כמת כל יום למשך שנה וזה גרם לי לחרדה חברתית עכשיו זה ממש השתפר אבל עדיין אני מרגיש ממש לא בנוח ליד אנשים ומתחיל להלחץ (הייתי אז בכיתה ו)
זה לא מעליב אבל זה סתם מוזר: אחותי הקטנה (6) התחילה לספר לי שיצאתי מהכ*ס של אמא שלי בתור ביצה ואז אחרי 5 ימים יצאתי מהביצה
אנונימית
אחיינית שלי ישבה עלי ופתאום בלי הודעה מוקדמת תפסה לי את הציצי ואמרה מה יש לך פה באמצע הגינה והייתי בגיל ההתבגרות שקצת היה קשה לי לקבל שאני צריכה חזיה אז זה היה אירוע טראומתי
אנונימית
אמרו לי לחזור לרוסיה

אפילו לא הייתי שם:(
"מה זה יש לך רגליים הרבה יותר רזות משלי" ולא תרצו לדעת מה עברתי כדי להיות שלמה איתן
אנונימית
''שמנת'' כאילו דפאק את בת 7
"מה זה הנקודות האדומות המכוערות שעל המצח שלך?"
אנונימית
את מכוערת
אח שלי קרא לי בת זונה. אחרי זה רבתי איתו מכות והעפתי את הרגל שלי לביצים שלו (לידע כללי הייתי בת 11 וחצי.)
אנונימית
וואו איזה שמנה את לחלחלחלחלחלח" סתמי יא גמד גינה יא מטר ובמבה רק בלי הבמבה יא נמלה בלי רגישות לאחרים
אנונימית
וואלה אמ ילד בן ארבע עשה לי קוואץ' בציצים
"למה באת אני לא רוצה אותך ביומהולדת שלי" נשמה הבאתי לך את מה שחפרת לי עליו שנה סתמי תפה
לילדה מהכיתה שלי היו הפרעות אכילה והיינו בקניון בביוטיקר ואמא וילדה בת 7 נראה לי , נכנסו לחנות והילדה אמרה לחברה שלי שהיא שמנה והיא צריכה הרבה איפור בשביל להיות יפה . אני לא יודעת איך ילדה קטנה הצליחה לפגוע בה כל כך וחזרו לה הפרעות אכילה
ולגרום לה לחזור להפרעות אכילה
(היא לא הייתה קטנה כשהיא אמרה את זה)
פעם הזמנו המבורגר לבית ואחותי הכינה לעצמה מרק. כששאלתי אותה למה היא לא אוכלת המבורגר היא אמרה "כי אני לא רוצה להיראות כמו דוב כמוך".
בכיתי אחר כך שעה:)
אנונימית
"את גדולה"
"את נראית כמו מפלצת"
"את לא יפה עם משקפיים"
"האף שלך קצת ארוך"
נפלאות הבייביסיטר והצופים
פעם אחת הבן דוד הבן 7 שלי אמר לי "אני אגזור לך את האצבעות" ואז הוא זרק עליי מכונית צעצוע. רק שתדעו שבתור לסבית זה היה מאוד מאיים (המבין יבין)
אנונימית
שאני אימו גירל
שאני שמנה
ילדה וילד אבא למה הוא שחור ולמה השיער שלו נראה ככה
אנונימי
לא חינכו אותך כמו שצריך
את זה אמרה לי ילדה בת שש שלא מבינה כלום מהחיים שלה
הייתי עם רסן ליישור שיניים ואחיינית שלי אמרה לי חבל שהרסן הזה לא סותם לך את הפה לגמרי כמו לכלבים
"אני יודע למה אף פעם לא קר לך, זה בגלל שיש לך הרבה שיערות ביד אז זה מחמם אותך"

זה נורא הצחיק אותי
אנונימית
שאמרו לי שאני כוכב נופל
זה סתם מטריד אבל אחותי לא מפסיקה לנסות לגעת לי בציצי ולראות אותו, פעם אחת התלבשתי והיא פשוט נכנסה באמצע והתחילה לנסות למשש אותו
אנונימית
הלוואי עליי
אנונימי
חחח
אנונימית
ילדה בכיתה ד' שעשיתי לה חונכות בתור מחויבות אישית הייתה כל הזמן רעה אליי ופעם אחת היא ציירה ציור מכוער עם ילדה עם פרצוף מלא נקודות אדומות והראתה לי ואמרה שהיא ציירה אותי ושאלתי למה הנקודות והיא אמרה לי "כי יש לך מלא נקודות אדומות מכוערות על הפרצוף" וצחקה לי בפנים
*יש לציין שכשחזרתי הביתה בכיתי כי זה אחד הדברים שהכי מעסיקים אותי וגורמים לי לחוסר ביטחון מטורף
אנונימית
הלכתי עם חברות שלי ברחוב ואז היה פשוט ילד שהתחיל לבהות בי ובחברות שלי ואז הוא אמר לאמא שלו "אמא תראי עדר פרות"
אחותי הקטנה ציירה ציורים של האנשים במשפחה- את כולם היא ציירה יפה ואותי פשוט ריבוע עם שפם (כמובן, איך לא) ונזלת מהאף
אח שלי (11): אני לא רוצה ארטיק כדי לא להיות שמן כמוך (לא אמרתי למשפחה שלי אבל יש לי בעיות דימוי גוף למרות שאני קצת יותר מהממוצע)

ילדה שאני עושה עליה בייביסיטר(5): את כבר לא ילדה יותר
המוח של ילדים בני 6 פשוט עובד אחרת
אנונימית
אח שלי אמר לי כשהוא היה טיפה יותר קטן "מה זה יש לך שפם"
עוד שניה בכיתי
שמנה מפג*ת ומכוערת לא יצא ממך שום דבר את חתיכת חרx חסרת חברים שלא יכולה לשמור על קשר רציף אחד עם מישהו- אני לעצמי:)
אנונימית
כשהייתי קטנה ההורים שלי הזמינו את חברים שלהם אליהם הביתה ובדיוק כשהם שתו תה בסלון אני (בת 4) מביאה את הדבר הזה שילדים קטנים עושים פה פיפי וקקי (סיר לילה?) ומעמידה אותו מולם, לוקחת את הבובה שתמיד הייתי עושה איתה שירותים ופשוט מתחילה לחרבן מולם
אנונימית
ילדה שאני עושה עליה בייביסיטר: את יפה אבל יש לך אף גדול

ילדים בגן שעבדתי בו: אתה שמיינה
אנונימית
איזה שמנה לא השתנת
מצח ענק
אין לך חברות
"את שמנה,אסור לי לשחק עם שמנים"
אנונימית
"למה יש לך דשא על הראש?"
צבעתי את השיער לטורקיז וכולם חושבים שזה ירוק..
אנונימית
קרוב משפחה בן 9 אמר לי שאני דומה לקוף והוא המשיך להגיד את זה כל פעם שהוא ראה אותי כל השבת (:
אנונימית
עד שראיתי את זה לא הבנתי למה בנות כולכך חרדות מהמשקל שלהן-
למה יש לך שפם?
"אמא הילדה הזאת ממש שמנה"
אנונימית
שאני שמנה וז*נה
אנונימית
"חתיכת אפסית ולוזרית שלא יצא ממנה כלום" זה היה פאקינג אח שלי
מצביע על גבר בן 50 קריח ושמן ושואל "זה בעלך?"
"את זקנה מידי בשבילי אז תלכי"
שאם אני בת 25
(אני בת 15)
"הלוואי שתגיעי לגיהינום ואז תמותי שוב ושוב ושוב" לא עשיתי לו כלום חחח
"למה אתה מגדל שיער זה מכוער?!"
אנונימי
"הייתה חבר של המכוערת הזאת?"
הוא אמר את זה מול הפרצוף שלי
אנונימית
הצביע על אמא שלי ואמר "זאת הבת שלך?" לא מומצא
בגיל 14:
אח שלך ואת תאומים סיאמיים?
אח שלי בן ה19 צוחק מהצד
"אני לא אוהבת אותך את דודה חורגת"
"את בן או בת"
"את רזה כמו האנשים בשואה" :/
אנונימית
*אני (בת 15) יושבת בתמימותי בספה עם הפלאפון*
אח שלי הקטן (6) ללא כל התראה מוקדמת: *ממשש לי את הציצי* "למה הציצי שלך שמן?"
אני: אממ כי זה הגוף שלי?
אח שלי: נכון את מאכילה עם הציצי תינוקות?
אני: -_-
ואח שלי הגדול (17) צוחק עלי מהצד
אנונימית
ווטפאק
אנונימי
ילדים
קטנים
אח שלי (5) קרא לי בן זונה ואני בת;)
"יש לך אף ענק כמו של מכשפה"
אנונימית
חשבו אני בת
"תחייכי דקה. את חייבת לעשות גשר"
אנונימית
לאבא שלי יש אקדח
"אין לך סטייל"
עבדתי בקייטנה, לא היה לי כסף כדי לקנות בגדים אז הייתי מסתובבת עם אותם בגדים כל הזמן
אנונימית
אוי יש לי כמה שאחותי אמרה לי:
"כשאני אהיה גדולה גם לי יהיו שיניים עקומות כמו שלך? בא לי גם שיניים עקומות כדי שאני אוכל לשים גשר"
"אני מפחדת שיהיו לי נקודות כאלה על הפנים שלך מ ל א חצקונים"
"כן, באמת יש קול מוזר של ילדה"

וכשאני הייתי קטנה אמרתי שבא לי להיות כמו אנשים עם עור כהה כי בא לי שגם אותי ימרחו בשוקולד
אנונימית
תפסיק זה עמוק מידי
היינו באוטובוס בטיול שנתי(כיתה י') עובר למדנו אוטובוס של ילדים בכיתה ב' והם פשוט עושים לנו אצבע שלישית ועדות את הדברים הנוספים שאפשר לעשות כמו להכניס לחור אחר
היא יותר יפה ממך כי היא רזה יותר
אנונימית
שאלנו את מי הוא יותר אוהב והוא אמר את אחותיי
אנונימית
"למה יש לך הרבה נקודות על הפנים?"
הגעתי למסקנה שהמשפחות פה של כולם מרושעות. ח ח ח ח ח סתם סתם
כל מני.

פעם הלכתי לעשות מניקור. ואני אחת שעושה את זה פעם בשנה-שנתיים. החיים שלי בזבל והכי רחוקים מפינוקים.
והיה איזה ילד די קטן מגיעיל ומכוער שעבר שם וצעק עלי ועל הנשים שם "כלומניקית", "כלומניקיות"...כאילו
אנונימית
^ אני מתת
לא אמר אבל ילד נתן לי 3 כאפות ומשך לי בשיער
בואנה אני קורא פה תתשובות,
תשמעו, ילדים זה עם מביך
מעניין איך אנחנו היינו חיחי
היא הרביצה לציצי שלי וקראה לי כלבה
היא בת שנתיים.
איכס על כל הילדים האלו. גועל נפש.
אנונימית
את לא יודעת לעשות טווארק
eom
אנחנו מעדיפות את השניה את סתם מעצבנת ומבאסת
* נוגעת לי בציצי *
"וואו זה גדול יותר מפילל"
בבקשה תפסיקו לעשות ילדים.
אנונימית
אני עם חברה שלי מצלמות משהו
אני אומרת לאח הקטן שלה לדלג יד ביד איתה בשביל הצילופ הזה והוא מסכים
ואז אני אומרת לו שעכשיו איתי הוא צריך לדלג והוא אומר "לא בא לי איתך"
אני ודוד שלי ישבנו אחד ליד השני ודיברנו ואז אח שלי עושה לנו אתם מאוהבים ואנחנו כזה מה ?? ושנינו מסמיקים וצוחקים באותו הרגע
היה לי ילד בכיתה שהיה נראה כמו בת אז כל מורה חדשה היתה חושבת בהתחלה שהוא בת (האמת שהוא פשוט בן עם שיער ארוך לא מבינה את הקטע והוא נראה גברי כזה)
אנונימית
"אם לא היית שמנה היית יפה"
רציתי לקבור את הראש באדמה
זוכרת שבכיתה ו' לחברה שלי שהייתה באובר משקל אמרה ילדה בכיתה א "מה עם התינוק בבטן?"
לא יודעת אם זה היה מצחיק בעיניה או שהיה בכוונה, בכל מקרה עברו 6 שנים ואני עוד מזועזעת
אנונימית
"למה יש לך נקודות אדומות על הפנים?"
אנונימי
אמרו את זה לחברה שלי
חברה שלי-תביאי חיבוק
הילדה-לא אני לא אוהבת אותך את מעצבנת אני יותר אוהבת אותה(ומצביעה עליי)
הרגשתי תכאב שלה
אנונימית
בן דוד שלי מתגרה בי בלי סוף אז לא באמת אכפת לי
לא אומרים לי

הם דופקים לי מבטים מוזרים
"את שמנה בגלל זה לא יהיה לך חברים"
אנונימית
(היה לסבא שלי קיר בצבע חום עם מלא נקודות ונצנצים עליו, הנקודות הבולטות של הצבע)
בן דוד שלי הצביע על הקיר ושאל אותי ''למה המצח שלך נראה ככה?.''
הוא חטף בעיטה.
"זה בגד שמתאים לדוגמנית לא לך"
אנונימית
"בואי לאכול את גם ככה שמנה" זה היה באיזה גיל 13 ועבר שנתיים וזה לא יוצא לי הראש
אנונימית
באתי לחברה שלי שלא הייתי אצלה מלא זמן, ואז שאחותה הקטנה הגיעה (בת 7) היא צעקה "אמאלה מי זו?" והתחבא מאחוריי חברה שלי, ולפני שהלכתי היא אמרה שהשיער שלי מוזר ומכוער (צבעתי אותו לאדום) וגם שהבגדים שלי מוזרים.
אנונימית
אני וחברה היינו בעבודה והבת של אחת העובדות אמרה שהיא (חברה שלי) יותר יפה ממני חחח
אנונימית
"את שמנה" ילד קקה בים
הסתכל עליי מלמעלה למטה, הצביע עליי ואמר "בטטה"
לא יודעת למה זה היה מעליב רצח אבל
אנונימית
"את רוצה תחת כמו שלי" כיאלו כן אבל סתמי
תכין לי את השיעורי בית כשהם היו החניכים שלי או " אתה לא יכול לעשות כלום שאתה רוצה אנחנו שולטים בך" והתחילו להרביץ שלי זה היה מצחיק אבל הם היו בכיתה ב אז ואני בכיתה ו
"אתה שמן מידי בשביל המתקן"
פשוט אמרתי להם לכו פישרים
אנונימי
איזו ילדה בת 4 בערך שאלה אם אני בן או בת ובהתה בי כמו חוצן במשך דקה אומשו 0_0 bruh קטע מביך לול (זו הייתה פעם ראשונה ואחרונה.. מקווה. הבני דודים הקטנים שלי גם כן עלוקות בלי רסן לפעמים אבל המקרה האחד הזה זכור לי כרצח אופי)
אנונימי
"שמנה מכוערת"
אנונימית
שאני מכוערת מידי
שאני פוזלת כשאני כועסת
לא הבנתי מה היא רוצה
בגלל התשובות פה עלה לי אחד מצחיק
ערס מהיסודי שלי - "שתיים בחצר"
נשבע לכם שהוא לא צחק למרות שהיום לימודים נגמר לפני באותה תקופה
"מה?? סבתא שלך בת 99 היא לא אמורה למות כבר?"
אנונימית
מה? תפוח אדמה
ילדים צחקו עליי שאני שמנה, הבעיה היא שהם לא היו ככ קטנים כבר, וזה ככ כאב ):
איזה דקה את ימפחידה
הדרכתי ילדים בבריכה של הקיבוץ ואחד מהם צעק כזה לכולם היי תסתכלו על הציצים שלה כמו צימוקים!!
אנונימית
לא יודעת עד כמה זה מרושע אבל ילדים שעזרתי להם במשהו רבו באיזה כיתה אני הם חשבו שאני ד-ה ואז כשאמרתי להם שאני בתיכון הם פשוט הסתכלו עליי ואמרו לי שאני משקרת
(כן אני מטר ואגוז)
אנונימית
^ יואו גם לי זה קרה יותר מדי פעמים
אני בת 19 ונראית כאילו אני בכיתה ו בגלל הגובה