10 תשובות
האמת כן
שואל השאלה:
מעריכה את הכנות
עכישו מה כן לכתוב
מעריכה את הכנות
עכישו מה כן לכתוב
אנונימית
רדיהוד?
וקצת
וקצת
לא
im a weirdo
im a weirdo
אנונימית
כותבים כזה את השם שלך באנגלית או עיר או משהו כזה
תכתבי
im a negative creep
im a negative creep
נופ
וגם מה אכפת לך את creep לא?
וגם מה אכפת לך את creep לא?
לא
חד משמעית לא. אם את אוהבת אז תשימי בלי לדפוק חשבון ואם מישהו ישפוט בגלל זה אז זה די דפוק מצידו כי הוא אפילו לא מכיר אותך
לא
קרינג רצח
קרינג רצח
באותו הנושא: