13 תשובות
נדפק לי כל השעות שינה
למה לא?
ולא מאוחר
ולא מאוחר
בגלל החופש נדפקו השעות שינה
יפתי זה 2 בלילה יש פה כאלה שהולכים לישון ב11
בבוקר
בבוקר
עייפים
שואל השאלה:
באמת למה אני ערהה
באמת למה אני ערהה
אנונימית
רק 2 חח
למה לא להיות ערה? אין לי שום דבר לעשות גם ככה.. מעדיפה לצפות במשהו בינתיים
כי אני לא בדיוק עייפה
כי קמתי ב13
דפקתי את שעות השינה
לא
כי התעוררתי ב12:00 ואחז עשיתי שנצ מ16:00 - 20:00