26 תשובות
ממש לא
שואל השאלה:
אז למה כל המבטים האלה זה ממש לא נוח ואני גם לבד
אנונימית
סיכוי גבוה שזו הרגשה שכל המבטים עלייך בעיקר
הם לא מגיעים כדי לשפוט אנשים על מראה גוף הם באים כדי להתאמן
אני לא חטוב אבל בכללי שאני הולך לחדר כושר לא שופט אף אחד ואני לא חושב שיש אנשים שבאים להתאמן ושופטים אולי ילדים קטנים שבאים רק בשביל הבנות
השראה מהלכת
להיפך,אני בתור אחד שגם היה שמן ממש,מעריך אנשים שבאים לעשות את התהליך שאני עשיתי
הם מסתכלים עלייך כי את אישה בחדר כושר, לא כי את שמנה
בעיות מגיעות למי שמחפש אותן...
אם תחפשי כל הזמן מי מסתכל עלייך את תמצאי אם לא אז זה לא יפריע
אנונימי
הרוב כן מניסיון
אנונימית
לא, ההפך, מה שעובר לי בראש זה שאני פקינג כל כך שמח שיש להם את המוטיבציה המטורפת ללכת ולהתמיד ולעשות מה שטוב להם בלי לשים ז*ן
גם לי היה (ועדיין יש לפעמים לצערי) את התסביך הזה אבל אני תמיד אומרת לעצמי "אנשים באים לחדר כושר כדי להתאמן ולא לשפוט, כמו שאנשים הולכים לים להתפאנן ולא אכפת להם מאחרים"
ברגע שתקבלי את עצמך (ואני לא אומרת שזה קל כן?!) זה פשוט לא יעניין אותך יותר, גם אם יבוא איזה אהבל וידפוק לך מבטים זה כנראה רק בגלל שהוא חש רצח
בשביל זה נועד החדר כושר
אז בהחלט אין מה לשפוט
לא למה שאשפוט?
לא שופטים אף אחד!
אני באמת לא חושבת שזה מעניין אף אחד תסמכי עליי לא אכפת להם
מנסיון רב שנים יכולה להעיד שהם מסתכלים עלייך כי הם רוצים את המכשיר שאת מתאמנת איתו ובכלל לא חושבים עלייך
מה פתאום
אנונימית
עובדתית, הבנאדם היחיד בעולם הזה שמוריד לך את הביטחון וגורם לך להרגיש לא בנוח, זו את !
אם את תפסיקי לחשוב מה אחרים חושבים עלייך ופשוט תתחילי להתרכז בעצמך, את רק תפרחי !
לא שופט אף אחת.
אם מסתכלים עלייך, כנראה שאת יפה.
הפוך אני הייתי ממש שמן ומעריך בטירוף אנשים שרוצים לעשות את אותו תהליך
גם אני במכון עושה חיטוב ואני אומר לך את האמת לאף אחד את אכפת לאף אחד כל אחד מתעסק באימון שלו.

הכל טוב זה אולי פארנויה
מה? לא, זה אפילו משמח לראות מישהי עושה את אותו התהליך שאני עשיתי. (ועדיין עושה)
מהאנשים שאני מכיר שהם חטובים, שאלתי אותם את אותה שאלה והם הענו שאם את במכונה אז הם מנסים לראות כמה את מרימה ולפעמים מתפעלים מהמשקל
לא הייתי אומר שאני ממש חטוב אבל אני בכושר ונראה סבבה.

אותי אישית זה משמח לראות בנות או בנים מלאים באים להתאמן כי יותר קשה להם מרוב האנשים והם בכל זאת מתאמנים.

כל הכבוד!
אם אני מביט אז זה בגאווה והערצה.
אני כל יום בחדר כושר ואני אומר לך מניסיון שרואים מישהו/י שרוצים לעשות שינוי זה מדהים