7 תשובות
אני אצחק בקול
אני אעריץ אותו, הלוואי ויכולתי לרכב על סוס.
מצחיקול
שיהנה לו
מגניב חחח....... ,

הסוס שלו עומד בקו 1 עם ה-פרארי האדומה
תכלס אחזקת סוס עולה כמו שכר דירה בחודש לא כולל אוכל ווטרינריה
סוס יקר יותר