12 תשובות
כעיקרון יכולים זה להחלטת ביהס
אם יגישו אותך רק ליולי לא יהיה לך מועד ב תצטרך לגשת למועד חורף אם תרצה לשפר
אם יגישו אותך רק ליולי לא יהיה לך מועד ב תצטרך לגשת למועד חורף אם תרצה לשפר
מועד ב לבגרות תמיד חייב להיות
וכן יגישו אותך לבגרות פשוט שמגן נמוך יותר
וכן יגישו אותך לבגרות פשוט שמגן נמוך יותר
שואל השאלה:
בטוח??
בטוח??
מועד ב תמיד יהיה לך אל תדאגי,בית הספר כביכול מחליט אם להגיש אותך לבגרות או לא תתייעצי עם המורה
שואל השאלה:
מכן נמוך גם משפיע? כאילו ציון הגשה יכול רק להעלות או גם להוריד?
מכן נמוך גם משפיע? כאילו ציון הגשה יכול רק להעלות או גם להוריד?
שואל השאלה:
אבל המועד ב ביולי יהיה המועד היחיד שלי לבגרות אם זה יצא ככה?
אבל המועד ב ביולי יהיה המועד היחיד שלי לבגרות אם זה יצא ככה?
אני ניגשתי לבגרות על מגן 70 זה לא נכשל אבל עדיין חייבים להגיש אותך
אם בא לך תעשי מועד ב ותבקשי מהמורה לעשות לך עוד מתכונת כדי להעלות את המגן
למורות שלרוב הם לא מסכימים
אם בא לך תעשי מועד ב ותבקשי מהמורה לעשות לך עוד מתכונת כדי להעלות את המגן
למורות שלרוב הם לא מסכימים
שואל השאלה:
ציון מגן זה רק המתכונת או הציונים של כל השנה?
ציון מגן זה רק המתכונת או הציונים של כל השנה?
זה מאוד תלוי במורה יש כאלה שלוקחים רק ציונים מהמתכונת
ויש כאלה שלוקחים מאיל היית כל השנה
ויש כאלה שלוקחים מאיל היית כל השנה
זה לא בטיח שיגישו אותך ביהס מחליט
יש לי חברים שביהס אמר להם שבגלל שהמגן נכשל יגשו במועד יולי
וזה לא יהיה המועד היחיד שלך את תגשי מועד חורף אם תרצי
ומגן זה כולל מתכונת ומבחנים
יש לי חברים שביהס אמר להם שבגלל שהמגן נכשל יגשו במועד יולי
וזה לא יהיה המועד היחיד שלך את תגשי מועד חורף אם תרצי
ומגן זה כולל מתכונת ומבחנים
שואל השאלה:
אבל בנוסף למועד של יולי יהיה להם גם מועד ב?
אבל בנוסף למועד של יולי יהיה להם גם מועד ב?
אבל אם אין עוד מועד אני די בטוח שאת תיגשי
במועד הרגיל
במועד הרגיל