4 תשובות
שואל השאלה:
^זה אומר שאני בתת משקל וצריכה לעלות קצת
אנונימית
זה תלוי בגנים שלך כאילו יש כאלה שיש להם נטייה יותר להשמין במקומות מסוימים ואת יכולה פשוט להעלות 2-3 קילו שזה כאילו הבדל קטן ולראות איל זה
מה זה דיאטת השמנה?
תעשי מסה ואז חיטוב
פשוט תעלי במסה
ותתאמני ואז זה יהיה יפה