4 תשובות
שואל השאלה:
^זה אומר שאני בתת משקל וצריכה לעלות קצת
^זה אומר שאני בתת משקל וצריכה לעלות קצת
אנונימית
זה תלוי בגנים שלך כאילו יש כאלה שיש להם נטייה יותר להשמין במקומות מסוימים ואת יכולה פשוט להעלות 2-3 קילו שזה כאילו הבדל קטן ולראות איל זה
מה זה דיאטת השמנה?
תעשי מסה ואז חיטוב
תעשי מסה ואז חיטוב
פשוט תעלי במסה
ותתאמני ואז זה יהיה יפה
ותתאמני ואז זה יהיה יפה
באותו הנושא: