34 תשובות
כן. נחשבת
כן כל עוד אמא שלך יהודיה
כן כל עוד אמא שלך יהודיה
כן. ברור
כן.
כן. נחשבת. נולדת יהודיה
יהודיה בהחלט
כן יהודי זה נחשב לאום
בטח שאת נחשבת ליהודיה.
גם אם תתאסלמי או תתנצרי.
אנונימי
יהודי תמיד נשאר יהודי
כן לגמרי
יהודיה ללא ספק
אנונימי
את חלק מהעם הנבחר
אנונימי
אמא שלך יהודיה? אם כן אז את יהודיה
אני אגיד לך מה את מאוד מאוד רחוקה מהאמונה. עצם זה שאת אוכלת מאכלים לא כשרים ובשר טרף משפיע על הנפש מאוד, מטמטם אותה ומרחיק את הרוחניות
סליחה אם אני קיצוני אבל זו ההלכה ממיטב ידיעתי
אנונימי
בעיקרון כן
אבל בדין שמיים לא
כדי להיות יהודייה בדין שמיים תצטרכי לשמור שבת
אנונימי
יהודיה בוגדת, כי אי אפשר לצאת מהעם היהודי. פשוט מתנהגת כמו גויה, ומצוות שבי אדם לבחרו אינם חלים כלפי אותה אאנשים. הם גם עושים יין נסך במגעם וכו' כמו גויים. בכל אופן, מטמאים באוהל כמו יהודים ואינם צריכים להתגייר ששבים בתשובה.
אנונימי
לא.
יש ראשונים שפוסקים שיהודי מומר להכעיס הוא לא יהודי יותר ואם רוצה לחזור - חייב גיור
אנונימי
גם הם וגם האחרונים פוסקים שמי שכופר ביהדות הוא גם כן גוי
אנונימי
האם את אזרחית מדינת ישראל גם אם את עוברת באדום? גם אם את גונבת מחנות? גם אם את מכה איש זקן?

כן, אבל אזרחית שעוברת על החוקים, ככה זה גם בדת, את יהודייה עבריינית.
אנונימי
שואל השאלה:
וואו מה מבזה אני כולה שאלתי אם אני עדיין נחשבת יהודיה אתה לא חייב לגנות אותי על האמונות והמעשים שלי זכותי להאמין ולאכול מה שאני רוצה בלי שאף אחד יש זכות לשפוט אותי על זה
אנונימית
^^^^^אנונימי, מי פסק ככה?
אנונימי
^^ מצוה לגנות את האפיקורסים, כבמואר בספר "חפץ חיים", הלכות לשון הרע, כלל ח, סעיף ה.

לא זכותך ללכת נגד מלך העולם.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מאמינה שמלך העולם קיים אז אני יכולה (:
אנונימית
^ כאילו שזה נורמלי לחשוב שהעולם נוצר בלי שמישהו ברא אותו.

דרך אגב, אני לא מאמין שמשרד הבריאות קיים.

לכן זכותי להפר כל הנחיות שקשורות לקורונה.

וגם אם יוכיחו לי שמשרד הבריאות קיים - זה לא אומר שאני אמור להאמין למה שהם אומרים, כאילו אין להם אינטרס לעבוד עלי.

זכותי לא לשמור כלום בכל מה שקשור לקורונה, כי הקורונה היא שקר (לא ציני).
אנונימי
שואל השאלה:
אם אתה לא תשמור על החוקים של משרד החינוך אתה תפגע באחרים אבל אני לא מאמינה ושאני "מפרה" את החוקים האלה שהם לא פוגע באף אחד ואם זה יפגע זה יפגע בי
וסבבה זכותך להאמין במה שאתה רוצה אי אפשר להוכיח שאלוהים קיים בדיוק כמו שאי אפשר להוכיח שהוא לא אז כל אחד בחור במה להאמין בגלל זה זאת נקראת אמונה וסתם לפני מה שאני זוכרת יש לי את הזכות להאמין במה שאני רוצה כל עוד זה לא פגוע באף אחד
אנונימית
^ משרד הבריאות פח זבל
לפני שהיה חיסון קורונה כל הרופאים אמרו "קחו ויטמין די זה יגן עליכם מקורונה" עכשיו הם לא מדברים על זה. רק חיסון חיסון חיסון יימח שמם.
אנונימי
^^ 1 לא אפגע באחרים, כי הקוורנה היא שקר ולא דבר מסוכן (אם את חשובת אחרת - זאת אמונה שלך), אז אני לא חשוב שאני עובר פה על משהו חמור ברגע שאני לא שומר הנחיות של קורונה.

2. אפשר להוכיח את קיומו של אלוקים. אבל את כנראה לא רוצה להגיע לזה.

3. "אמונה" - מלשון לתת אמון באלוקים, לא אמונה שהוא קיים בלי שיש לזה הוכחות.

4. טוב, אם אם כופרת, אני באמת לא אחראי עלייך. כל עוד עשיתי מספיק בשביל לגנות את הכופרים כדי שהכפריה תעלם מן העולם בעזרת ה' יתברך, ואנשים לא יתפתו לדבר הנורא הזה.
אנונימי
שואל השאלה:
מה אחי איך מושפעת
אנונימית
את יהודייה כי אמך יהודייה, כל מי שאומר כאן אחרת אין לו מושג. זה שאת לא מקיימת את המצוות לא הופך אותך ללא יהודייה אלא לעבריינית, את יכולה לבחור להיות אתאיסטית, ואת עדיין תישארי יהודייה, אבל כידוע למי שעושה עברות יש דין ויש דיין, את יכולה לבחור לא להאמין בו זו זכותך, הבעייה היא שכשקורה משהו רע לאנשים פתאום הם מתעוררים ומגלים שהתורה היא אמת ויש בורא לעולם ואז הם מתחננים לעזרתו. אני מציע לך לצפות בהרצאות של רבנים נחשבים שמאמתים את התורה. בכל דרך שתבחרי מקווה שתהיי מאושרת.
^ לפי חז"ל, "יהודים" אתיאיסטים הופכים לגויים
אנונימי
יהודיה
אנונימי
יהודיה
אנונימי
כל עוד נולדת בישראל את יהודיה
אנונימי
^ נולדו פה גם מלא גויים. מה הקשר?
אנונימי